مستند «ثروین» جلوی دوربین می‌رود

فرشاد اکتسابی جدیدترین فیلم مستند خود را می‌سازد.

فرشاد اکتسابی مستندساز در خصوص جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال نگارش فیلم‌نامه مستند پرتره‌ای با عنوان «ثروین» هستم که درباره فردی با نام یعقوب ثروین است.

وی افزود: «ثروین» نه تنها در هنر خطاطی، مینیاتور و نواختن ساز سنتور مهارت بالایی دارد بلکه بیشترین شهرتش به خاطر این است که جزو بهترین سازندگان ساز سنتور در ایران شمرده می‌شود.

وی اضافه کرد: تمرکز ما در ساخت این فیلم، روی بخش سازندگی ساز سنتور ثروین است و عادتی که دارم بایستی اول یک فیلم‌نامه دقیقی داشته باشم تا فیلم‌برداری را آغاز کنم. البته پیش آمده وارد فیلم‌برداری شویم، سپس به خاطر برخی شرایط تغییراتی اعمال شود. قطعا اگر تغییراتی رخ دهد این تغییرات به خط روایی و اصلی فیلم‌نامه ضربه نخواهد زد. در کل فیلم‌نامه برای من مانند نقشه راه می‌ماند.

اکتسابی درباره استفاده از راوی اظهار داشت: سعی می‌کنم روایتم به گونه‌ای باشد تا از کلام استفاده نکنم و کارم را با موسیقی پیش ببرم.

این کارگردان تصریح کرد: مستند «ثروین»، پرتره‌ای با فضای شاعرانه خواهد بود و تجربیات جدیدی را به کارم اضافه می‌کند که از این جهت خوشحالم.

اکتسابی خاطرنشان کرد: تهیه‌کنندگان مستند «ثروین» عبدالحمید ارجمند و آقای طرزمی خواهند بود و نویسندگی، کارگردانی و پژوهشگر این اثر خودم هستم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار