کرمانشاه؛

کشف 610 هزار نخ سیگار قاچاق در سنقر وکلیایی

عملیات ضربتی مأموران پاسگاه کل سفید شهرستان سنقروکلیایی منجر به توقیف یک دستگاه سمند حامل 610 هزار نخ سیگار قاچاق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عملیات ضربتی مأموران پاسگاه کل سفید شهرستان سنقروکلیایی منجر به توقیف یک دستگاه سمند حامل 610 هزار نخ سیگار قاچاق شد.

سردار منوچهر امان اللهی  افزود: نیروهای اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزپلیس آگاهی استان، با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه خودروی سمند حامل سیگار قاچاق را که به سمت شهرستان سنقروکلیایی در حال حرکت بود، شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه این محموله از مرزهای غربی کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سنقر پس از دریافت این خبر، به سرعت وارد عمل شده و محور موردنظر را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در نهایت مأموران پاسگاه کل سفید شهرستان سنقر وکلیایی در یک عملیات ضربتی توانستند خودروی سمند حامل ۶۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق را توقیف ویک نفر را در این زمینه دستگیر کنند.

سردار امان اللهی ارزش این محموله را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و محموله مکشوفه نیز به مراجع ذیصلاح تحویل داده شده است.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار