معلمان دانش آموزان را فرزندان خود بدانند/محافظت سربازان از مرزها مرهون تربیت صحیح معلمان است

رئیس آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران گفت: حفاظت یک سرباز از مرزهای کشور به خاطر تربیت صحیح و اثربخش معلمان کشورمان است.

معلمان دانش آموزان را فرزندان خود بدانند/محافظت سربازان از مرزها مرهون تربیت صحیح معلمان استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوشنگ میرشفیعی رئیس آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران عصر امروز در مراسم اولین همایش تجلیل از معلمان برگزیده شهر تهران و بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری در مجموعه فرهنگی آبینه با اشاره به تدوین علم و دانش و معلم اظهار داشت: میزان اثرگذاری معلمان در دانش آموزان و جامعه بسیار زیاد است و این افراد سبب شکوه و قدر و منزلت کشور و حتی خانواده‌ها می‌شوند.

وی بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت به وسیله معلمان کشورمان ایجاد می‌شود و به نظر من تکوین معلم نباید فقط محدود به خانواده آن‌ها شود بلکه جامعه باید حرکت اثرگذار معلم را درک کند و قدردان زحمات فرهنگیان باشد.

میرشفیعی ادامه داد: ‌معلم نقش فراگیر در آموزش و پرورش دارد و محصور در چارچوب کلاس مدرسه نبوده و بلکه تاثیر فراوانی در افراد می‌گذارد لذا معلم نقشی اساسی در تربیت و تعلیم و شکوه فرزندانمان دارد و به نوعی معلم باید دانش آموز را فرزند خود بداند.

میرشفیعی عنوان کرد:‌ معلمان نه تنها یک زندگی ایده‌آل را به فرزندان هدیه می‌دهند بلکه آن‌ها دانش آموزان را پاره‌تن خودشان می‌دانند، همچنین  عاطفه نقطه اوج یک معلم محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ در سراسر کشور معلمانی هستند که پس از بازنشستگی با فروختن وسایل منزل خود امکانات و تجهیزاتی را برای مدرسه خریداری کرده‌اند.

میرشفیعی ادامه داد: باید جامعه به سمتی پیش برود که کارمندان توجه ویژه‌ای به ایثار معلمان داشته باشند و سازمان‌های مختلف کشور مقام معلم را قدر بدانند.

وی گفت: اگر سربازان از مرزهای کشور حفاظت می‌کند به خاطر تربیت صحیح دوران تحصیلش بوده است و امیدوارم شادی، نشاط و سلامتی در جامعه ما و به خصوص در بین فرهنگیان همیشه جاری باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام به دتستان خالی معلم ها مملکتم.
با وجودی همه ی انسان ها را معلم بجایی میرساند،دکتر ، مهندس، حتی دانشمند و فیلسوف اما در این بین هیچ کس حق معلم را نمی پردازد.
حق معلم نیست که در تامین حد اقل های زندگی بماند!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۰:۱۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام
انصافا امروز روز معلم بود!چککاری برای معلم کردید؟؟!1اضافه کار هفت ماهه ای که ندادید رو دادید یا بهش یه مبلغی به عنوان تبریک دادید؟!!فقط الکی تجلیل می کنیم و از این حرفا..یکی ندونه میگه الان چکار کرده اند
آخرین اخبار