خرید های احتمالی پرسپولیس برای لیگ هفدهم

تیم فوتبال پرسپولیس علی رغم آن که نتایج خوبی کسب کرده است و به قهرمانی لیگ رسیده ضعف هایی دارد که در پایان لیگ شانزدهم در صدد رفع آن ها است.

خرید های احتمالی پرسپولیس برای لیگ هفدهمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در لیگ شانزدهم پس از نزدیک به 10 سال دوباره به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برسد. البته آن ها سال گذشته هم می توانستند قهرمان لیگ شوند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان نتوانستند به این مهم دست یابند. 

اگر چه پرسپولیسی ها در این فصل توانستند رکورد های جالبی را به نام خود ثبت کنند از ثبت بیشترین گل گرفته تا کم ترین گل خورده  اما با این حال ضعف هایی دارند که همین ضعف ها باعث شده این تیم نتواند در آسیا مانند ایران نتیجه بگیرد. یکی از بزرگترین ضعف های پرسپولیس   نیمکت این تیم است. برانکو با وجود ان که 7 - 8 ملی پوش را در درون زمین در اختیار دارد باز هم با مشکل رو به روست . 


نیمکت پرسپولیس

پرسپولیسی ها به دلیل وضعیت خاص نیمکت خود در بازی هایی که دارای بازیکن محروم و مصدوم هستند طراوت همیشگی را ندارند. این موضوع را می توان در رقابت های آسیایی دید. پرسپولیس در حالی به مصاف الهلال عربستان رفت که برای آن بازی تعدادی  محروم و مصدوم داشت و با این که بازی خوبی را به نمایش گذاشت نتوانست از پس این تیم بر بیاید این در حالی است که اگر پرسپولیس در این بازی این مشکلات را نداشت به طور قطع دست برانکو برای تغییر در زمین باز تر بود. 

خط دفاع 

حال در کنار مشکل جدی پرسپولیسی ها بر روی نیمکت می توان به مشکلات این تیم در خط دفاع اشاره کرد یعنی جای که بازیکن با تجربه ای مانند سید جلال حسینی توپ می زند . با این حال کمبود بازیکن در خط دفاع و نبود بازیکن مطمئن چه در دفاع آخر و چه در گوشه ها در این فصل برای برانکو و پرسپولیس مشکلاتی را پدید آورد . پرسپولیس اگر چه توانست عنوان بهترین دفاع رقابت های لیگ برتر را کسب کند اما همان طور که گفته شد مشکلاتی هم داشت که به ان اشاره می کنیم. 


 دفاع چپ یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل بود، ماهینی و ربیع خواه اگرچه در این فصل از رقابت ها در این پست بازی کردند اما نتوانستند ان طور که باید و شاید عملکرد خوبی داشته باشند. در این فصل مشکل دفاع چپ پرسپولیس به جایی رسید که  حتی فرشاد احمدزاده  هم چند بازی در این پست به میدان رفت . با این حال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین در این پست مشکل جدی برای جایگزینی بازیکن وجود دارد که به طور قطع در اینده می تواند برای پرسپولیس مشکل ساز باشد. 


خط میانی 

شاگردان برانکو اگرچه در خط میانی خود با مشکل چندانی رو به رو نیستند و از بازیکنان خوبی سود می برند اما احتمال آن وجود دارد تا کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی که تاکنون قرار داد خود را با پرسپولیسی ها تمدید نکرده اند از جمع سرخ پوشان جدا شوند به همین دلیل احتمال آن وجود تا برانکو بازیکنانی را برای ترکیب اصلی و نیمکت خود مد نظر داشته باشد. 


خط حمله 

پرسپولیسی ها با وجود آن که خط حمله آتشینی هم دارند و از بازیکنانی چون علی پور ، وحید امیری و مهد طارمی سود می برند بازهم قصد دارند بازیکن جذب کنند و همان طور که در ان مدت گفته شده گزینه پرسپولیسی ها گادووین منشا یی است که حالا مورد توجه باشگاه های عربی از جمله الریان قطر قرار گرفته است. 


خرید های احتمالی پرسپولیس 


با وجود همه موارد گفته شده چند بازیکن هستند که احتمال جذب آن ها وجود دارد . در خط دفاع شجاع خلیل زاده ، سعید آقایی ، شایان مصلح و سعید ناطق بازیکنانی هستند که احتمالا فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهند داشت . همچنین جلال الدین علی محمدی ، مرتضی آقا خان و گادووین منشا گزینه های احتمالی پرسپولیسی ها برای خط هافبک و حمله هستند. 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
داچ علی منصور قلم و کاغذتو بردار کپی بردار خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
داوران را یادتان رفت
آخرین اخبار