اصفهان؛

پیشرفته ترین شیرخوارگاه خاورمیانه در اصفهان به بهره برداری می رسد

از پیشرفته ترین(مدرن ترین) شیرخوارگاه خاورمیانه از حیث برخورداری از استانداردها و امکانات تخصصی، در اصفهان بهره برداری می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون امور مشارکت های مردمی و موسسات خیریه و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: این مرکز برای نگهداری کودکان شیرخواره تا 6 ساله در زمینی به مساحت حدود 9 هزار مترمربع و زیربنای شش هزار مترمربع، در شهر اصفهان در حال ساخت است.

علی اصغر شاهزیدی اظهار کرد: برای احداث این شیرخوارگاه که عملیات ساخت آن از سال 90 آغاز شد، تاکنون 250 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی بهزیستی و حدود چهار میلیارد تومان از محل کمک های مردمی و خیرین استان هزینه شده است.

معاون امور مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: این شیرخوارگاه ظرفیت پذیرش 150 نفر شیرخوار را دارد.

وی با اشاره به ویژگی های خاص این شیرخوارگاه گفت: تمام قسمت های این ساختمان بشکل سوییت های مجزا و با سیستم گرمایشی یکنواخت ساخته شده است.

شاهزیدی، وجود فضای سبز و بازی مناسب برای کودکان را از دیگر امکانات این مرکز برشمرد و از همکاری ویژه خیرین در احداث این مرکز تقدیر کرد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان افزود:در خوش بینانه ترین حالت، این شیرخوارگاه در ماه رمضان امسال و در صورت تامین نشدن منابع مالی، در هفته بهزیستی در سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بهزیستی اصفهان که بتازگی بهمراه نرگس کلباسی فعال اجتماعی و نیز سرکنسول ایران در حیدرآباد هند از این مرکز بازدیده کرده است، اطمینان خاطر داد که در زمینه جذب کمک خیرین خارج از کشور برای کودکان کودکان و نوجوانان بی سرپرست این استان خواهد کوشید.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار