اصفهان؛

دستگيری مزاحم اينترنتی

فردی كه با يكی از نرم افزارهای پيام رسان با ارسال پيام های غيراخلاقی به يكی از شهروندان برای وی مزاحمت ايجاد مي كرد از سوی پليس فتای اصفهان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي با ارسال پيام هاي توهين آميز به او در يكي از نرم افزار هاي شبكه هاي اجتماعي مزاحمت هاي مكرر ايجاد مي كند بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت:با انجام يكسري اقدامات تخصصي در فضاي مجازي متهم كه از همكلاسي هاي دانشگاهي او بود شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ مرتضوي بيان داشت:متهم كه در مقابل شواهد و قرائن پليس فتا چاره اي جز اعتراف نداشت انگيزه خود را انتقام جويي به علت اختلافات قبلي عنوان كرد.

سرهنگ مرتضوي ضمن اشاره به تحويل متهم به مراجع قضائي به شهروندان توصيه كرد، در استفاده از فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي هرگز به حريم شخصي و خصوصي افراد تجاوز نكرده و فقط با اقوام و افرادي كه مي شناسيد ارتباط برقرار كنيد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار