ایلام؛

آمار ثبت ازدواج در استان

در سال گذشته 6 هزار و 60 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده است.

آمار ثبت ازدواج در استان
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،منوچهر تیموری مدیرکل ثبت ‌احوال استان اظهار کرد: در سال گذشته 10 هزار و 631 واقعه ولادت در استان رخ ‌داده که از این تعداد 7 هزار و 515 مورد شهری و 3 هزار و 116 مورد هم روستایی بوده است.  
 
وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 2 هزار و 582 واقعه وفات در استان به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد یک هزار و 664 مورد شهری و 918 مورد هم روستایی بوده است.  
 
نوچهر تیموری با بیان اینکه در سال گذشته 6 هزار و 60 واقعه ازدواج در استان صورت گرفته که از این تعداد 4 هزار و 910 مورد شهری و یک هزار 115 مورد هم روستایی بوده است، تصریح کرد:  طی سال گذشته 822 واقعه طلاق در سطح استان به وقوع پیوسته که از این تعداد 783 مورد شهری و 39 مورد روستایی بوده است.  
 
مدیر کل ثبت احوال استان با اشاره به اینکه با توجه به میزان جمعت استان به کشور کمترین میزان طلاق در ایلام رخ‌داده است، تاکید کرد: بیش از 99 درصد وقایع حیاتی ولادت و وفات در این استان در مهلت قانونی ثبت می‌شوند.  
 
وی با بیان اینکه طی سال گذشته 5 اسم پسر به نام‌های امیرعلی، محمدطاها، امیرحسین، ابوالفضل، حسین و امیرمحمد بیشترین فراوانی را دارند، یادآور شد: بیشترین اسم دختر در استان ایلام نیزفاطمه، زهرا، فاطیما، باران و زینب بوده است.
 
 
انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.