تجلیل کارمندان تامین‌اجتماعی دیر از معلمان خود

روز سه شنبه در آیینی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر و مسئولان محلی به مناسبت بزرگداشت هفته معلم کارمندان تامین اجتماعی شهرستان دیر از معلمان دوران تحصیل خود تجلیل کردند.

تجلیل کارمندان تامین‌اجتماعی دیر از معلمان خود
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این آیین با بیان اینکه رمز موفقیت هر جامعه و کشور به نقش و جایگاه نیروی انسانی به ویژه آموزش و پرورش بستگی دارد، گفت: در آموزه های دینی ما جایگاه معلم رفیع است و جامعه به انسان های تربیت شده نیاز دارد.
 
یونس خسروانی ضمن قدردانی از رئیس و کارمندان تامین اجتماعی شهرستان دیر، با اشاره به اینکه در سال گذشته 115 میلیارد ریال در زمینه ازدواج، عائله مندی، بازنشستگی، سرپرست خانوار و حق بیمه بیکاری در تامین اجتماعی شهرستان دیر هزینه شده است،  افزود: برخورد صحیح با ارباب رجوع و ارائه خدمات بیشتر به مردم از طریق سامانه های الکترنیکی و نرم افزار کارکردی از سیاسیت اصولی تامین اجتماعی استان به افراد زیر پوشش می دهد.

امام جمعه دیر نیز ضمن قدردانی از رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان با بیان اینکه در اسلام طلب علم و دانش بسیار مورد تاکید قرار گرفته و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، گفت: معلمان شریف ترین قشر جامعه هستند که باید فرهنگ تجلیل از آنان در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی در رابطه با شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: این شهید والامقام هرجا احساس نیاز می کرد حتی کار برای کودکان در قالب تالیف کتاب داستان راستان به تکلیف خود عمل می کرد و معلمان باید این شخصیت گرانمایه الگوی خود قرار دهند.

رئیس تامین اجتماعی شعبه دیر با بیان اینکه هرجا توسعه و پیشرفتی حاصل می شود، معلم در آن نقش داشته است، گفت: جامعه ای که قدردان خوبی ها باشد هرگز تن به جهالت نخواهد داد و معلم الگوی خوبی ها و ارزش هاست که باید همیشه قدردان معلمان باشیم.

عبدالله عباسی با تاکید بر اینکه کارمندان این اداره 3 سال مستمر است که از معلمان گذشته خود تجلیل می کنند و هدف از این کار تجلیل از علم و دانش است، افزود: هم اکنون 30 هزار نفر بیمه شده زیر پوشش خدمات بیمه ای تامین اجتماعی شهرستان قرار دارند.

دراین آیین رئیس و کارمندان تامین اجتماعی دیر با لوح سپاس و هدایایی از معلمان خود در دوران تحصیل در مدارس تجلیل کردند
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.