تبریز؛

افتتاح دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در تبریز

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی در راستای بستر سازی جهت احیای هنر با رویکرد دینی و انقلابی ، از افتتاح دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کریم نژاد معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در تبریز با حضور کوروش زارعی، مدیرکل هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، توحید معصومی مسئول امور تئاتر استان های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، حمید نیلی دبیرجشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد و محراب حسن زاده مسول دفتر تئاتر بچه های مسجد افتتاح می شود.
 
وی هدف از راه اندازی این دفتر را استعدادیابی از میان جوانان و نوجوانان برای فعالیت در عرصه تئاتر، ایجاد جذابیت برای فعالیت های فرهنگی در مساجد و آشنا کردن مردم با ظرفیت های هنر تئاتر  عنوان کرد.
 
کریم نژاد تولید آثار فعالان مسجدی در عرصه فرهنگ و هنر،  حمایت، هدایت و آموزش فعالان و علاقه مندان بچه های مسجد به هنر تئاتر را از دیگر اهداف راه اندازی این دفتر برشمرد.
 
وی با اشاره به اینکه حوزه هنری استان در پی حمایت، هدایت و آموزش فعالان و علاقه مندان مردم مسجدی به هنر می باشد، افزود:در زمینه تئاتر هم می‏ شود با هزینه‌های کم نمایش‌های پر محتوا در قلب مساجد تولید کرد و این حرکت یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که با همراهی هنرمندان و نهاد های فرهنگی ذیربط، به دنبال پاسخ‌گویی به بخشی از آن هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: دفتر تئاتر مردمی «بچه های مسجد» در تبریز روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 از ساعت 16 تا 18 در مسجد امام زاده دال ذال افتتاح می شود.
 
لازم به ذکر است دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری فعالیت های نمایشی و تئاتر را در مساجد استان آذربایجان شرقی ساماندهی و حمایت خواهد کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.