تبریز؛

آمادگی میانه برای انتخابات الکترونیکی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه این شهر در کنار 5 شهر دیگر استان آذربایجان شرقی پایلوت اجرای انتخابات الکترونیکی شده است، افزود: بستر و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراها فراهم شده است.

آمادگی میانه برای انتخابات الکترونیکیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدرضا مشایخی در جلسه آموزش کاربران اخذ رای الکترونیکی شوراهای اسلامی گفت: کاربران الکترونیکی بعنوان بازوان اصلی فناوری انتخابات باید به صورت دقیق بر کار خود توجه کنند تا انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شود.
وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات الکترونیکی با پیشرفت زمان و تجارب دوره های گذشته در قالب سامانه ای ایجاد شده است، افزود: اشرافیت کامل عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات و عملکرد سالم در کنار امنیت انتخاباتی، حضور حداکثری مردم و انتخابات سالم را رقم خواهد زد.
مشایخی از کاربران الکترونیکی به عنوان مجریان موثر شعب نام برد و افزود: با توجه به تفاوت اصلی این انتخابات نسبت به دوره های گذشته باید بر اجرای انتخابات الکترونیکی تسلط کامل داشته و در مانوری چند روزه اطلاع رسانی برای اخذ رای الکترونیکی انجام شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه اظهار امیدواری کرد: با نقش آفرینی مردم و پشتیبانی آن ها و مجریان انتخابات، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم تا برگ زرین دیگری همچون 35 انتخابات گذشته بر دفتر پر از حماسه و افتخار ایران اسلامی بیفزاییم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان میانه تاکید کرد: انتخابات از مصادیق اصلی مردم سالاری دینی بوده و حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب سربلندی نظام و دولت در مقابل رصد دشمنان دیرینه انقلاب خواهد بود.
انتخابات 29 اردیبهشت در 6 شهر بناب، مراغه، اهر، میانه، مرند و سهند به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار