حجت‌الاسلام رحیمیان:

برخی انتظار داشتند سعید جلیلی از عوامل تشتت نیروهای انقلاب شود

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برخی انتظار داشتند شخصیت‌هایی مانند آقای جلیلی از عوامل تشتت نیروهای انقلاب شوند، اما به لطف خداوند پاکی و خلوص آقای دکتر سعید جلیلی و تصمیم عاقلانه او دوباره آنها را ناکام کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره القای برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر مخالفت جامعه مدرسین با حرکت جبهه مردمی اظهار داشت: قطعاً اخباری که افراد مغرض و بی‌اطلاع مطرح می‌کنند پایه و اساس ندارد و در جهت تخریب و تضعیف جبهه مردمی و ایجاد تشتت بین مجموعه علاقه‌مندان به انقلاب است و طبیعی است که مردم به این حرف‌ها اعتنایی نمی‌کنند.

رحیمیان افزود: به صورت بسیار بی‌سابقه‌ای در مجموعه افراد و جریان‌های وابسته به انقلاب اسلامی و خط امام(ره) و خط ولایت یک انسجام بسیار بالا و مطلوبی شکل گرفته است و طبعاً دشمن نیز از همین موضوع ناراحت است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تخریب‌ها از سوی جریان نفاق داخلی و رسانه‌های دشمنان خارجی علیه جبهه انقلاب حاکی از قوت و قدرت و نقش جبهه مردمی در ایجاد این وحدت است، افزود: برخی انتظار داشتند شخصیت‌هایی مانند آقای جلیلی از عوامل تشتت نیروهای انقلاب شوند، اما به لطف خداوند پاکی و خلوص آقای دکتر سعید جلیلی و تصمیم عاقلانه او دوباره آنها را ناکام کرد.

وی همچنین یادآور شد: وحدت نیروهای انقلاب ثابت کرد جریان انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها و در اهداف اساسی و کلان خود هم‌سو است، مخصوصاً در نفی دولت موجود و برخورد با کاستی‌هایی که در وضعیت موجود دیده می‌شود، همه یکصدا و یکدل هستند.

رحیمیان گفت: نه‌تنها جریان مذهبی، بلکه مجموعه کسانی که قلبشان برای انقلاب اسلامی و ایران می‌تپد، ‌دغدغه این را دارند که باید در جریان دستگاه اجرایی تغییر ایجاد شود تا مشکلات جاری، به‌خصوص مشکل جوانان و قشر مستضعف که همواره بار انقلاب و صیانت از نظام را به دوش کشیده است، بهبود پیدا کند و دشمن از ایجاد تفرقه چه در بین نیروهای انقلاب و چه بین طرفداران دو نامزد، ناامید شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
جلیلی مرد آزاده و دوست داشتنی
آخرین اخبار