کرمانشاه؛

دین اسلام به عنوان نقشه راه خداوند برای سعادت

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات، آموزش و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: دین اسلام به عنوان نقشه راهی است که خداوند برای سعادت ما مومنین قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام کماسی گفت: انسان در زندگی نیازمند تفکر بوده و تفکر در آموزه‌های دینی، در زندگی و بکارگیری آن ما مومنین را از خسران باز می‌دارد و باعث می‌شود از مسیر اصلی زندگی منحرف نشویم.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه  با بیان اینکه امام حسین (ع) در مسیر راه کربلا هیچگاه از هدف خویش که حفظ دین الهی بود بازنگشت خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) نقشه راه را که دین الهی بود شناخته بود و برای رسیدن به آن از جان و مال خود گذشت.

وی با اشاره به اینکه جهادگران ما در دوران دفاع مقدس با تفکری جهادی در راه خدا از میهن عزیزمان دفاع کردند تصریح کرد: امروزه ما نیز باید تفکر جهادی، جهاد سیاسی، جهاد اجتماعی، جهاد معنوی ودر همه ابعاد جهادی با مسائل و مشکلات روبرو شویم.

در ابتدای این مراسم مهندس احمدیان معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انسانهای خوب و مقدس کسانی هستند که جان خودشان را برای انسانیت و دین الهی فدا کرده‌اند گفت: جانبازان و ایثارگران ما شهدای زنده‌ای هستند که صفات شهدا را داشتند و هدفی جز رضایت و مشیت الهی نداشتند.

احمدیان با بیان اینکه جهادگران تفکری بالاتر از مادیات داشته و انسانهای عادی نیستند افزود: با هیچ چیز نمی‌توان آنها را مقایسه کرد چرا که آنها آرمانگرا بودند.

احمدیان افزود: جانبازان و ایثارگران ذخایری برای ادامه راه رهبری و سازندگی در کشور بوده و راه آنان همان راه شهداست.

در پایان این مراسم ضمن اجرای برنامه مولودی خوانی؛ از جانبازان سرافراز و یادگاران دوران دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار