قائم‌مقام باشگاه صبای قم؛

دیدار صبا و استقلال خوزستان رایگان شد

قائم‌مقام باشگاه صبای قم از رایگان شدن دیدار صبای قم و استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال خبر داد.

دیدار صبا و استقلال خوزستان رایگان شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید جوادخازنی اظهار داشت: به لطف خدا پس از پیروزی ارزشمندی که برابر نفت تهران به‌دست آوردیم شرایط روحی تیم بسیار مساعد شد و در حال حاضر نیز ازنظر فنی مشکل خاصی در تیم وجود ندارد و همه یکدل شده‌اند تا در لیگ بمانیم.
 
قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با اشاره به اینکه صبا یک امتیاز از سیاه‌جامگان بیشتر دارد و رده چهاردهم جدول را در اختیار گرفته، افزود: صبا در بازی فردا می‌تواند با یک پیروزی و بدون توجه به نتایج سایر مسابقات بقای خود را جشن بگیرد که به دلیل اهمیت این مسابقه با تصمیم مجموعه شب گذشته بازیکنان را وارد قم شدند.
 
به گفته وی، صبا از ساعت ۱۲ روز گذشته در زمین چمن باغ گیاه‌شناسی تهران یک جلسه تمرینی داشته و امروز نیز یک جلسه تمرینی در ورزشگاه یادگار امام قم، محل مسابقه با استقلال خوزستان خواهد داشت.
 
وی بیان کرد: به دلیل حساسیت این مسابقه که حکم مرگ وزندگی را برای نماینده شهر مقدس قم دارد، تماشای بازی را برای هواداران قمی رایگان کردیم تا همه به ورزشگاه بیایند و یک صدا تیم شهر را تشویق کنند.
 
خازنی گفت: درخواست مجموعه باشگاه صبا از تمام هم استانی‌های عزیز این است که تیم را تن‌ها نگذارند و به هر نحوی شده خود را به ورزشگاه برسانند و به‌نوعی حامی صبا باشند.
 
دیدار تیم‌های صبا و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.