اردبیل؛

معلمان در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تاثیرگذار هستند

استاندار اردبیل گفت: این قشر پرتلاش حتی در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری که در زمینه اقتصاد مقاومتی است، می توانند به خوبی وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش افزود: معلم در اذهان و اعتقادات دانش‌آموزان اثرگذار است و وظیفه خطیر تعلیم و تربیت نسل جوان جامعه را برعهده دارد.

وی بیان کرد: تجلیل معلم، سپاس از انسانی است که هدف و غایت آفرینش را تامین و سلامت امانت‏ هایی را که به دستش سپرده‏ اند، تضمین می‏ کند.

استاندار اردبیل گفت: در اسلام معلم از چنان ارزش و جایگاهی برخوردار است که خداوند در نخستین آیات نازل شده بر پیامبر (ص) خودش را معلم معرفی می‌کند و بزرگترین افتخار برای قشر معلم این است که تمام پیامبران و ائمه معصومین خود را معلم دانسته اند که این نشان از شان و جایگاه با ارزش معلم در اسلام دارد.

خدابخش افزود: کسانی که در راه تعلیم و تربیت هستند باید بدانند که معلمی شغلی الهی است و تربیت و تزکیه مقدم بر تعلیم است و می توانند برای بشر سعادت را به هدیه بیاورند.

وی با توجه به اینکه دانش آموزان شهرستان بیله سوار در کنکور دارای رتبه شاخص هستند، باید این ظرفیت و استعدادها تقویت شود و تلاش برای افزایش قبولی ها در کنکور یک نیاز اجتماعی است که باید همه جامعه را با این موضوع درگیر کرد تا به نتیجه ای مطلوب برسیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.