اردبیل؛

داوطلبان باید با قوانین انتخاباتی آشنا باشند

رئیس دادگستری شهرستان نیر گفت: برای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی داوطلبان انتخاباتی باید با قوانین انتخاباتی آشنا باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عسگر سیدزاده در دومین جلسه ستاد پیگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی افزود: برای پیشگیری از هرگونه وقوع جرائم انتخاباتی اعضای ستاد کاندیداهای انتخابات داوزدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باید با قوانین انتخاباتی آشنا بوده و از نحوه اجرای آن آگاه باشند تا هیچ گونه تخلفی در موقع قبل و بعداز انتخابات رخ ندهد.

وی به اهمیت اطلاع رسانی قوانین انتخاباتی به عموم مردم هم اشاره کرد و گفت: یک هفته مانده به زمان برگزاری انتخابات قوانین برگزاری انتخابات هم در فضای مجازی و هم در سطح شهر و روستا برای دید عموم نصب خواهد شد.

سیدزاده به اهمیت هماهنگی دستگاه های برگزارکننده انتخابات اشاره کرد و گفت: دستگاه های برگزار کننده انتخابات باید با هماهنگی های لازم در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند با حضور حداکثری مردم تلاش نمایند و همکاری های لازم را بعمل آورند.

وی از برخورد ستاد با تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات خبر داد و گفت: داوطلبان باید از هرگونه تخریب داوطلب دیگر و نوشتن مطلب بر له و یا علیه کاندید دیگر در فضای مجازی پرهیز کنند در غیر اینصورت برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.