اصفهان؛

انجام فعالیت های کمیته فرهنگ سلامت با رویکرد سلامت اجتماعی

دبیر کمیته فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: فعالیت های امسال این کمیته با رویکرد سلامت اجتماعی و جسم شهروندان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی روانان  اظهارکرد: هدف ما در کمیته فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان، جریان سازی در حوزه فرهنگ با رویکرد حساس سازی و آموزش شهروندان در قالب پیشگیری است.

وی با بیان اینکه موضوعات فعالیت های این کمیته توسط شورای اسلامی شهر اصفهان مصوب می شود، افزود: سال گذشته محور فعالیت های کمیته فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان پیرامون موضوعات دیابت و دخانیات بود.

دبیر کمیته فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال ۹۵ جاده سلامت هر جمعه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر خدمات سلامت و مشاوره تغذیه را به شهروندانی که در این جاده تردد می کردند، ارایه می داد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته همچنین از بیستم دی ماه تا چهارم بهمن ماه، ۱۴ روز طلایی در تمام نقاط شهری اصفهان رقم خورد و کارناوال دیابت برای آموزش عوارض دیابت به شهروندان به صورت بصری به راه افتاد.

روانان اضافه کرد: در ۱۴ روز طلایی پیام های سلامت محور و غرفه های فراگیر شهری در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفت.

وی گفت: قرار است فعالیت های سال ۹۶ کمیته فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان با رویکرد سلامت اجتماعی و جسم شهروندان که یکی از کلیدواژه های اساسی شهر به شمار می روند، انجام می شود.

دبیر کمیته فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از شهروندان خواست در طرح های کمیته فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان حضور و مشارکت داشته باشند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار