ساری،

دستگیری زن و شوهر با 5 کیلو گرم تریاک

5 کیلو گرم تریاک از یک زوج در شهرستان قائم شهر کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط عاملان افیونی در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات گسترده و بررسی میدانی موفق به شناسایی فردی به نام" ف - س" که به همکاری زنش درامر تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشت، شدند.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضائی متهمان که با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید در پوشش مسافر از استان های همجوار وارد استان شده بودند را شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: متهمان که با خودرو وارد منزل یکی از دوستان خود شده بودند با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از منزل مورد نظر بیش از 3 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران همچنین در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 2 کیلو گرم تریاک را که بطرز ماهرانه ای در سپر جلوی خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و افراد معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.