ساری،

پرداخت تهسیلات میلیاردی برای رونق اشتغالزایی در مازندران

2 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات پارسال به متقاضیان در زمینه اشتغالزایی و در مسیر اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی پرداخت شد.

نظری مدیر شعب بانک انصار مازندران در حاشیه آیین رونمایی از فعالیت قرارگاه اجتماعی و بانکداری قرض الحسنه بانک انصار در بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بانک انصار پارسال به 16 هزار و 890 متقاضی 2 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه 73 درصد تسهیلات پرداختی در زمینه خدماتی و کشاورزی بود افزود: این تهسیلات در زمینه خدماتی ،تولیدی ، صنعت و کشاورزی پرداخت شد.

مدیر شعب بانک انصار مازندران گفت: 60 درصد تسهیلات و تعهدات این نهاد در استان پارسال به متقاضیان در زمینه سیاست اقتصاد مقاومتی پرداخت شد و قرار است امسال سهم این تسهیلات اعطایی در حوزه اشتغالزایی افزایش یابد.

نظری افزود: کاهش وصول مطالبات بانک نیز در این مدت از 13 و 14 دهم درصد به 8و 7دهم درصد شده است.

وی گفت: قرارگاه اجتماعی و بانکداری قرض الحسنه بانک انصار با هدف کمک به مناطق محروم و کمتر برخوردار در مازندران ایجاد شده است.

وی افزود: این قرارگاه در زمینه تامین جهیزیه محرومان ، مشارکت در ایجاد زیرساخت هایی همچون مراکز بهداشت و مدارس کوچک ، ساماندهی کمک های جهادی و آزادی زندانیان راه اندازی شده است.

مدیر شعب بانک انصار مازندران گفت: نظام بانکداری قرض الحسنه امروز در غالب طرح قرض‌الحسنه ‌رضوان با هدف کمک به مردم نیازمند و ترویج سنت‌حسنه قرض‌الحسنه در مازندران رونمایی شد.

نظری افزود: در این طرح نرخ کارمزد تسهیلات 2 درصد و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 60 ماهه بوده و تعیین تعداد اقساط توسط متقاضی صورت می‌ گیرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار