شیراز؛

جایزه جهانی اربعین در دستان هنرمند فارسی

یحیی رجبی هنرمند اشکنانی نفر اول بخش فیلم سومین جایزه جهانی اربعین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یحیی رجبی هنرمند اشکنانی در بخش فیلم جایزه جهانی اربعین توانست با ارایه اثری منحصر به فرد نفر اولی این جایزه جهانی را از آن خود کند.

بنا بر اعلام هیأت داروان در بخش فیلم سومین جایزه جهانی اربعین، یحیی اشکنانی از کویت و سید علی سجادی از ایران و سوئد مقام اول مشترک، محمد علی طراف از لبنان و احمد عبدالله از عمان مقام دوم مشترک، امین عباس ‌اف از جمهوری آذربایجان مقام سوم، مهدی امینی از ایران مقام چهارم و مهدیار مرواریدفروش از ایران مقام پنجم را کسب کردند.

همچنین با اعلام نظر داوران، رحیم السیلاوی از عراق و عبدالنبی البلوشی از کویت مقام اول مشترک، زینب خفشو از سوریه و امیر قیومی از ایران نفر دوم مشترک، محسن بدر از ایران و اسماعیل شعیب از نیجریه نفر سوم مشترک بلال حیدر از پاکستان نفر چهارم، بصیر احمد حسین‌زاده از افغانستان مقام پنجم بخش عکس سومین جایزه جهانی اربعین شدند.

همچنین جایزه قدردانی هیأت داروان بخش فیلم سومین جایزه جهانی اربعین به حجت‌الاسلام سید محمود شریفی‌اصل از ایران اهدا شد.

یحیی رجبی اشکنانی از اشکنانی‌های مقیم کشور کویت است.

گفتنی است این مراسم با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سید مهدی مصطفوی قائم‌مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از کارداران و نمایندگان سفارتخانه‌های کشورهای اسلامی در تهران و هنرمندان و علاقمندان به فرهنگ عاشورا، در محل فرهنگستان هنر برگزار شد.

سومین جایزه جهانی اربعین در دو بخش فیلم و عکس توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار