مشارکت افراد خیر در اعزام ۴۲ مددجوی ایلامی به اردوهای زیارتی

رئیس کمیته امداد منطقه دو ایلام گفت: تعداد 42 مددجوی نیازمند موردحمایت کمیته امداد منطقه 2 ایلام که تاکنون به سفر زیارتی مشهد مقدس نرفته‌اند با همکاری خیران این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مشارکت افراد خیر در اعزام ۴۲ مددجوی ایلامی به اردوهای زیارتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام مولایی زاده  رئیس کمیته امداد منطقه دو ایلام گفت: مشارکت خیران در دستگیری از نیازمندان و تأمین بخشی از هزینه‌های حمایتی مددجویان توسط خیران از برنامه‌های اصلی مشارکتی این نهاد است.

 مولایی زاده،افزود: تعداد 42 مددجوی نیازمند موردحمایت کمیته امداد منطقه 2 ایلام که تاکنون به سفر زیارتی مشهد مقدس نرفته‌اند با همکاری خیران این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی، بابیان اینکه اعزام مددجویان زیارت اولی در اولویت برنامه‌های اردویی این نهاد قرار دارد، گفت: این تعداد مددجو برای نخستین بار است که موفق به انجام سفر زیارتی مشهد مقدس می‌شوند.

مولایی زاده، تصریح کرد: هزینه اعزام این اردوی زیارتی 11 میلیون تومان بوده و همه هزینه‌های این سفر توسط خیران این شهرستان تأمین‌شده و هزینه اقامت و پذیرایی این گروه نیز بر عهده آستان قدس رضوی بوده که به‌صورت رایگان انجام‌گرفته است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ایلام، ادامه داد: این نهاد علاوه بر برگزاری اردوهای زیارتی برای خانواده‌های مددجو، اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوهای تفریحی داخل و خارج از استان را نیز در برنامه‌های خود دارد.

 

انتهای پیام/با


 اعزام ۴۲ مددجوی ایلامی به اردوهای زیارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.