فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

فیلم های ایرانی جدید در سال 96، از همان ابتدای اکران تا پایان سال را در این گزارش بخوانید.

فیلم‌های ایرانی جدید در سال 95 را بشناسید + تصاویر

به گزارش خبرنگارحوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سینمای ایران با فیلم های ایرانی جدید سال 96 را آغاز کرد و طبق روال سال‌های پیش حاصل جشنواره فجر در اکران نوروزی قرار گرفت و فیلم‌های «آباجان»، «گشت 2»، «ماجرای نیمروز»، «خوب بد جلف»، «یک روز بخصوص» و «سه بیگانه» در نوبت اول نوروز اکران شدند.
 
 اما ادامه اکران سال 96 با نمایش 4 فیلم‌ نوروزی و 2 فیلم گروه آزاد همراه بود و فیلم‌های «ویلایی‌ها»، «نهنگ عنبر، سلکشن رویا»، «برادرم خسرو»، «آشوب»، «امتحان نهایی»، «تیک آف» و «نقطه کور» رنگ پرده سینما را به خود دیدند.
 
در آخرین ماه فصل بهار نیز فیلم هایی چون «دو عروس»، «مادر قلب اتمی»، «زیر سقف دودی»، «اکسیدان»، «رگ خواب» و «مالیخولیا» رنگ پرده را به خود دیدند.
 
 فیلم های «مسلخ»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «گذر موقت»، «ساعت 5 عصر»، «بیست و یک روز»، «فصل نرگس»، «سارا و آیدا»، «زادبوم»، «ماجان»، «قلب سفید قاصدک ها»، «کبریت سوخته»، «پا تو کفش من نکن»، «ماه در جنگل»، «تابستان داغ»، «من و شارمین»، «نگار»، «دریاچه ماهی» و «ملی و راه های نرفته اش» پرونده فصل تابستان را بستند.
 
اما فصل پاییز با اکران فیلم هایی چون «مالاریا»، «زرد»، «قهرمانان کوچک»، «ایتالیا ایتالیا»، «حقه باز دم دراز»، «آزاد به قید شرط»، «شنل»، «خفه گی»، «رقص پا»، «خالتور»، «غیرمجاز»، «انزوا»، «ثبت با سند برابر است»، «اشنوگل»، «قاتل اهلی»، «صفر تا سکو»، «شکلاتی»، «آینه بغل»، «فهرست مقدس»، «پینوکیو عاموسردار و رییسعلی»، «آذر» و «وقتی برگشتیم» همراه بود.
 
 
کمدی انسانی

«کمدی انسانی» تازه‌ترین فیلم محمدهادی کریمی است که آن را می توان یک کمدی تراژدی در بستر تاریخ معاصر قلمداد کرد.

بازیگران این فیلم عبارتند از علیرضا شجاع نوری، نیکی کریمی، فرخ نعمتی، هومن سیدی، لیلا زارع، بهاره کیان افشار و ایلیا نصراللهی.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

«کمدی انسانی» از جمله آثار بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر بود.

این فیلم سینمایی از ۲۷ دی با پخش هدایت فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران  شد.

۶ سال پیش
پل خواب

فیلم سینمایی «پل خواب» اولین ساخته سینمایی اکتای براهنی به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری با بازی بازیگران سرشناسی چون ساعد سهیلی ، هومن سیدی و آناهیتا افشار پس از دو سال اکران شد.

پل خواب اولین ساخته سینمایی این کارگردان جوان برداشتی آزاد از «جنایات و مکافات» داستایفسکی است . تصویربرداری این فیلم سینمایی اواخر زمستان سال 93 به پایان رسید و این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فجر به نمایش درآمد.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

خلاصه داستان فیلم پل خواب :طبق یک قانون کلی، آدم ها، حتی گناهکاران، بیش از حد تصور ما ساده و ساده دل اند و ما خود نیز چنییم.

شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول های او را بالا می کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می شود. پول بهره ای می گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می شود. طلبکاران او را راحت نمی گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می زند.

بازیگران فیلم پل خواب :ساعد سهیلی ، هومن سیدی ، آناهیتا افشار ، حامد بهداد ، شهین تسلیمی ، علی اکبر زنجانپور ، علیرضا ثانی فر ، فرخنده فرمانی زاده ، حسام شجاعی و مجتبی پیرزاده.

سایر عوامل تولید فیلم پل خواب :کارگردان:اکتای براهنی ، تهیه کننده:جهانگیر کوثری ، نویسنده:اکتای براهنی، مدیر فیلمبرداری:پیمان شادمان فر، تدوین:سپیده عبدالوهاب، موسیقی:فردین خلعتبری، طراح صحنه و لباس:منصوره یزدان جو، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:علی تیموری، منشی صحنه:آرزو نیک پور، صدابردار:رشید دانشمند، صداگذاری و میکس:امیرحسین قاسمی، عکاس:سحاب زری باف، طراح چهره پردازی:ایمان امیدواری، آهنگساز:مازیار یونسی.

۶ سال پیش
آرمانشهر

فیلم سینمایی «آرمانشهر» به کارگردانی حسن ناظر و نویسندگی امیر آقایی از روز ۶ دی ماه اکران شد.

«آرمان شهر» با نام قبلی «اتوپیا» سه داستان را به صورت متقاطع تعریف می کند. داستان پیرمردی در هند که زمانی به نوعی پیر دیر بوده اما حالا یک الکلی تمام عیار است. ماجرای زنی افغانستانی که شوهرش چند سال پیش به خاطر ضایعه ای جنگی قطع نخاع شده و زندگی نباتی دارد و حالا این زن می خواهد از طریق لقاح مصنوعی مادر شود و داستان مردی اسکاتلندی که بعد از یک تصادف شدید متوجه شده که دیگر نمی تواند بچه دار شود اما می خواهد لذت پدر شدن را تجربه کند….

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

محسن علی اکبری تهیه کننده این فیلم است و پخش فیلم را نیز موسسه سینمایی راه عرفان (محسن مسافرچی) برعهده دارد.

ملالی زیکریا، اندرو شیور، همایون ارشادی، ارون بالی، کیهان ملکی، هنا اسپیرت، سایانتانا نندی، بسر پاتل، مسعود شهروند، کرس رب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که در فیلم به طور کامل به زبان افغانی صحبت می کنند.

۶ سال پیش
سد معبر

دومین فیلم سینمایی محسن قرایی به تهیه کنندگی بهمن کامیار بالاخره از چهارشنبه ٦ دی در گروه ماندانا اکران شد.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

در فیلم سینمایی «سد معبر» حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری، مهدی میری و نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی و محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند همچنین بازیگر خردسال این اثر رونیکا نعمت الله است.

این فیلم داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که برای تغییر وضعیتِ زندگیِ خود بهبود با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد و در این مسیر با چالش مواجه می شود.

 

۶ سال پیش
دخترعمو و پسرعمو

فیلم سینمایی «دخترعمو و پسرعمو» به کارگردانی روح انگیز شمس و تهیه کنندگی مشترک محمود غلامی و قربان محمدپور از 6 دی ماه به روی پرده رفت.

داستان «پسر عمو دختر عمو» درباره زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید. آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی شان را حل کنند…

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، لاله مرزبان، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، محمود عزیزی، مهدی صبایی و نسیم فروغ و معصومه محمدپور بازیگران فیلم هستند.

۶ سال پیش
کلیله و دمنه

«کلیله و دمنه» یکی از ارزشمندترین گنجینه‌های ادبیات فارسی است که با داستان‌های پندآموز و شیرین از زبان حیوانات درس زندگی به نوجوانان و جوانان یاد می‌دهد.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

داستان این پویانمایی درباره دو شغال به نام‌های کلیله و دمنه است که با حوادث تلخ و شیرینی در جنگل روبرو می‌شوند. علاقه آنها وارد شدن به دربار شیر است. وقتی به آنجا می‌رسند، به ناچار نظاره‌گر عاقبت کارهای بد و خوب اطرافیان شیر مانند گرگ، کفتار و روباه می‌شوند و از حوادثی که برای آنها اتفاق می‌افتد کلیله و دمنه و بقیه حیوانات جنگل درس عبرت می‌گیرند.

۶ سال پیش
خانه کاغذی

فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده با موضوعی اجتماعی از ۲۹ آذرماه در سینماهای سراسرکشور اکران شده است. این فیلم سینمایی برای نخستین بار در سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند می‌توان به پرویز پرستویی ، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی اشاره کرد.

فیلم سینمایی «خانه کاغذی» درباره پدر و دختر روزنامه‌نگاری است که پرویز پرستویی نقش پدر و تینا پاکروان که تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد، نقش دختر او را ایفا می‌کند.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

پرویز پرستویی و ثریا قاسمی اکنون در فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی که بر روی پرده سینماها است نیز ایفای نقش می‌کنند.

تینا پاکروان تاکنون تجربه فعالیت در حوزه‌هایی چون کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازیگری را در سینمای ایران دارد در آخرین حضور سینمایی خود در فیلم «سارا و آیدا» بازی کرده و اخیرا در مقام کارگردان؛ فیلم «لس آنجلس-تهران» داشت.

۶ سال پیش
آپاندیس

فیلم سینمایی «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی مقصود جباری در ژانر اجتماعی از ۲۲ آذر ماه با حضور بازیگرانی چون آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی، سیمون سیمونیان در سینماهای سراسر کشور به روی پرده رفته است. این فیلم سینمایی در محیط بیمارستان فیلمبرداری شده و فضایی رئالیستی و خانوادگی دارد.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

آنا نعمتی و امیرعلی دانایی شخصیت‌های اصلی این فیلم سینمایی هستند.

آنا نعمتی پیش از این فیلم، در فیلم سینمایی «ماحی» به کارگردانی داود خیام ایفای نقش کرده و امیر علی دانایی نیز که تاکنون در فیلم‌هایی چون «انزوا»، «این سیب هم برای تو» و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» نقش آفرینی کرده است و همچنین بازی در فیلم سینمایی «اشباح» را به کارگردانی داریوش مهرجویی در کارنامه کاری خود دارد.

۶ سال پیش
حریم شخصی

فیلم سینمایی «حریم شخصی» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی عبدالرضا ساعتچی فرد در ژانر اجتماعی از ۲۲ آذر در سینماهای کشور به روی پرده رفته است.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

در این فیلم سینمایی که به معضلات فضای مجازی در دنیای امروز جوانان می‌پردازد از حضور بازیگرانی چون میلاد کی مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری، مهتاب ثروتی، سعید امیرگانی، مسیح کاشانی، محمد تهوری، زنده یاد نقی سیف جمالی با حضور رعنا آزادی‌ور و باهنرمندی امیر آقایی بهره برده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:اینجا امن نیست...

۶ سال پیش
فهرست مقدس

انیمیشن بلند «فهرست مقدس» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد امین همدانی ساخته شده است.

درباره فیلم:

عاشقانه ای از دل تاریخ ، روایتی از یک واقعه تاریخی... دوراهی بین عشق و قدرت بین ایمان و تاریکی. فرصتیست تا به تماشای پر افتخار ترین فیلم سینمایی انمیشن ایرانی بنشینیم

بازيگران:

مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد/ دوبلورها: چنگیز جلیلوند- خسرو خسروشاهی- بهرام زند- نصرالله مدقالچی- اکبر منانی

سایر عوامل:

نویسنده: هومن فاضل/ آهنگساز: بهزاد عبدی/ تدوین: محمد امین همدانی

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۱۵

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

 

۶ سال پیش
آینه بغل

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مشترک منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی ساخته شده است.

درباره فیلم:

قيمت آينه بغل ماشين بعضى ها معادل زندگى خيلى هاست

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

محمدرضا گلزار، جواد عزتى، يكتا ناصر،نازنين بياتى، سيامك صفرى، مه لقا باقرى، رضا نيكخواه و بهاره رهنما

سایر عوامل:

نويسنده: بابك كايدان، مدیرفیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوين: حسن ايوبى، موسیقی: علیرضا کهن دیری، طراح صحنه ولباس: محسن غلامی، طراح گریم: آرزوحلاجی، صدابردار: جواد مقدس، صداگذار: آرش قاسمی،

 تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۱۵

۶ سال پیش
وقتی برگشتم...

فیلم «وقتی برگشتم...» به کارگردانی و تهیه کنندگی وحید موسائیان  ساخته شده است.

درباره فیلم:

خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازیگران:

رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور، امید روحانی، بیتا فرهی، حسین محب اهری، سحر آربین، احترام برومند، سروش صحت

سایر عوامل:

نویسنده: وحید موسائیان / مجری طرح و مدیر تولید: آزیتا موگویی/ مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت/ عکس: ماهورموسائیان / طراح صحنه و لباس: بهزاد آدینه/ اهنگساز: فریدون شهبازیان/ طراح چهره پردازی: علیرضا خورشیدی/ تدوین: حسن حسندوست

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۰۸

۶ سال پیش
آذر

فیلم «آذر» به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی نیکی کریمی ساخته شده است.

بازیگران:

نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، مائده طهماسبی، مهران نایل، شیرین آقا کاشی، مانیا علیجانی، هومن سیدی و پژمان جمشیدی

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

درباره فیلم:

برای خودم فكرهایی داشتم آرزو داشتم می خواستم قهرمان بشم می خواستم اون چیزی كه جامعه بهم تحمیل میكنه رو كنار بزنم، خوبه.

سایر عوامل:

فیلمنامه: احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم‌پور، مجری طرح: مازیار میری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، فیلمبردار: ادیب سبحانی، صدابردار: پرویز آبنار، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح گریم: افروز بوجاریا.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۰۸

۶ سال پیش
پینوکیو، عاموسردار و رییسعلی

فیلم «پینوکیو، عاموسردار و رییسعلی» به کارگردانی سیدرضا صافی و تهیه کنندگی ناصر عنصری ساخته شده است.

بازيگران:

حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک‌فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

سایر عوامل:

فیلم‌نامه‌نویس: سید رضا صافی، مریم رنجبر، فیلم‌بردار: سید رضا مهیمنیان‌پور، تدوینگر: سید رضا صافی، صدابردار: روح‌الله (مسیح) حد پور سراج، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، چهره‌پرداز: جلال امیری مرند، موسیقی: محسن شریفیان.

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۰۸

۶ سال پیش
شکلاتی

فیلم «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی ساخته شده است.

درباره فیلم:

همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ... بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیا است اما ...

بازيگران:

شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، شهره لرستانی و داریوش اسد زاده.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، نویسندگان: کریم خودسیانی – حمزه صالحی، بازنویسی نھایی: سعید جلالی – نسیم عرب امیری، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: محمد کیان ارثی.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۰۸

۶ سال پیش
صفر تا سکو

مستند داستانی «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی  مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی ساخته شده است.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

درباره فیلم:

این فیلم روایتی از زندگى خواهران منصوريان قهرمانان ووشوكار جهان است
سایر عوامل:

مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری اندیشه پردیس جم/ فیلمبردار: رضا عبیات / تدوین: همیلا موید/ صدابردار: علی علوی/ مدیر تولید: سمیرا علایی

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۰۱

۶ سال پیش
قاتل اهلی

فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی ساخته شده است.

درباره فیلم:

این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش یک شخصیت سیاسی است که درگیر ماجراهایی می شود...

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پگاه آهنگرانی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و پولاد کیمیایی

سایر عوامل:

نویسنده: مسعود کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد، موسیقی: بهزاد عبدی،

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۰۱

۶ سال پیش
اشنوگل

فیلم «اشنوگل» به کارگردانی مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی سرندی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری ساخته شده است.

درباره فیلم:

یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده…

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان و…

سایر عوامل:

نویسندگان: ابراهیم اصغری، مهدی محمدی، بازنویسی فیلمنامه: هادی حاجتمند، علی سلیمانی، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، صدابردار: مهران ملکوتی، تدوین: حسین حشمت نیا، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۰۱

۶ سال پیش
ثبت با سند برابر است

فیلم «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مجتبی متولی ساخته شده است.

درباره فیلم:

همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال… .

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازیگران:

امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی نیا

سایر عوامل:

نویسنده: بهمن گودرزی، یزدان فتوحی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: رضا سلیمانی، طراح لباس: زهرا صمدی، موسیقی: پوریا حیدری، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، تدوین: شاهین یارمحمدی، صدابردار: محمود خرسند،

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۹/۰۱

۶ سال پیش
انزوا

فیلم «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی پیمان جعفری ساخته شده است

درباره فیلم:

پرویز پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری هم دارد...

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،علیرضا استادی،لعیا عباس‌میرزایی و با حضور: جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی، سیامک صفری کیمیا ملایی، علی علیخانی، ملیکا پارسا، متین پارسا باران عبیری، آرسس سالمی، مهرداد روزبهانی و ارمیاحسین پور

سایر عوامل:

نویسندگان: احمد رفیع زاده، مرتضی‌علی عباس میرزایی، مجری طرح: علی بیات، مدیر تدارکات: عطاالله مقدسی، مشاور کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر، محمدحسین فرج، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ولی اویسی، موسیقی متن:پیام آزادی، فیلمبردار: مهدی ایل بیگی، طراح نور و دستیار اول فیلمبردار: مصطفی بافرونی، تدوین: لعیا عباس میرزایی، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان،

تاریخ اکران: ۹۶/۰۸/۱۹

۶ سال پیش
غیر مجاز

فیلم «غیر مجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه و تهیه کنندگی محمد حسین عامری پویا ساخته شده است.

درباره فیلم:

داستان فیلم درباره دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید. او در این راه با ناملایماتی روبرو می شود و توقع آن را ندارد.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

میلاد کی مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان، محمد رسول صفری، وحید رحمتی، امیر فرزام، سنا حیدریان، علی سیفی پور، شیرین فرخنده نژاد، آزیتا فیروزبخت، محمد حسین عامری پویا - با حضور پريوش نظريه و معرفی یاسمن معاوی و نگار جوکار.

سایر عوامل:

جانشین تهیه کننده: سمیرا عبدیان، مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نغمه نظری، منشی صحنه: مونا پیرایش، جانشین تولید: فرزین فرزدنیا، مدیر تولید: رضا نوروزی، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: جواد مقدس، نورپرداز: عباد اله به افروز،

تاریخ اکران: ۹۶/۰۸/۱۰

۶ سال پیش
خالتور

فیلم «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی مشترک عبدالله علیخانی و محمدحسین فرحبخش ساخته شده است.

درباره فیلم:

این کمدی-موزیکال روایتی ارائه می‌دهد از زندگی سه جوان موزیسین که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علیرغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد...

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی، اصغر سمسارزاده ، امیرحسین صدیق، بهروز قادری، مهشاد مخبری، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان، مریم معصومی، اردشیر کاظمی،

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی/طراح چهره پردازی: شهرام خلج/طراح لباس: مهناز غنی/تدوین: آرش معیریان/دستیار تدوین: زهره احمدی/برنامه ریز: مریم بحرالعلومی/دستیار اول کارگردان: کریم امینی/طراح صحنه: رامین غفوری/مدیرصدابرداری: بابک اخوان/صدابردار: ساسان کریمی.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۸/۱۰

۶ سال پیش
رقص پا

فیلم «رقص پا» به کارگردانی مزدک میرعابدینی و تهیه کنندگی محمد احمدی ساخته شده است.

درباره فیلم:

محمدعلی وندی بازیگر، فیلمساز و معلم تاتر، ناامید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته تا همراه با همسرش میترا صدری، نقاش، زندگی تازه‌ای را شروع کنند اما جستجو برای پیدا کردن خانه‌ای مناسب و کنجی آرام غیرممکن به نظر می‌رسد. کودکی در راه است...

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

مزدک میرعابدینی، ندا صارمی منفرد، حمید رضا پگاه، افسر اسدی، نگار عابدی، نقی سیف جمالی، محمود نظرعلیان، مهری سادات آل آقا سعید بحرالعلومی، سیامک اشعریون، عباس احمدی مطلق، سعید آرمند، احمد خیرآبادی، واهیک خچومیان، محمد فیروز شیبانی، محمد علی نوروش، نوید جهانزاده، سام دانشور، بابک مولانا، محمد عیسی حسینی، پرویز حاجی زاده، مهرگان علوی، علی رضا پوستین دوز، عرفان سماواتی، علی توتونچی مقدم، دانیال نوروش، سارا عبدالملکی، نازیلا اقبال، سپهر سهرابی، شهاب اشعریون، محمد نقی زاده، سینا دادخواه، فرهاد فدوی

سایر عوامل:

مجری طرح: پگاه احمدی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: ندا صارمی منفرد، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: چاوش هنرآموز، مدیر تدارکات: مهدی شهرباف،

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۸/۰۳

۶ سال پیش
خفه‌گی

فیلم «خفه‌گی» به کارگردانی و تهیه کنندگی فریدون جیرانی ساخته شده است.

درباره فیلم:

صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است. مسعود سازگار همسرش را که ظاهرا دیوانه شده در این بیمارستان بستری می کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می شود، پی به حقایقی عجیب از زندگی آنها می برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می شود ...

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پرديس احمديه، غلامحسين لطفى، احسان امانى، اسدالله يكتا. با هنرمندى ماهايا پطروسيان و با حضور افتخارى پولاد كيميايى.

سایر عوامل:

نويسنده، كارگردان: فريدون جيرانى مدير فيلمبردارى: مسعود سلامى طراح چهره پردازى: ايمان اميدوارى طراح صحنه: محسن نصراللهى طراح لباس: مارال جيرانى تدوين: بهرام دهقانى صدابردار: داريوش صادقپور صداگذار: حسين ابوالصدق موسيقى: كارن همايون فر

تاریخ اکران: ۹۶/۰۷/۲۶

۶ سال پیش
شَنل

فیلم «شَنل» به کارگردانی حسین کندری و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری ساخته شده است.

درباره فیلم

خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

باران كوثرى، رضا بهبودى، بهار كاتوزى، مسعود فروتن، بابک انصاری، مهدى حسينى نيا و آيسان حداد

سایر عوامل:

نويسنده فيلمنامه: حميدرضا بابابيگى ،مديرفيلمبردارى و كارگردان: حسين كندرى ،مجرى طرح و مديرتوليد: سينا سعيديان،تدوين: بابك قائم، موسیقی: مهدی پناهی، طراح صحنه: اميرحسين دوانى،طراح لباس: سمانه حسينى

تاریخ اکران: ۹۶/۰۷/۲۶

۶ سال پیش
آزاد به قید شرط

فیلم «آزاد به قید شرط» به کارگردانی حسین شهابی و تهیه کنندگی حسین شهابی ساخته شده است.

درباره فیلم:

این فیلم به بررسی مشکلات اجتماعی و زندگی زندانیان آزاد شده پس از تحمل حبس طولانی مدت می پردازد.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی، امیررضا دلاوری، رامین راستاد، امیر داژاکام، احمد نیکپور، شکرخدا گودرزی، علیرضا ثانی فر، وحید رستم پور گیلان، محمد کارهمت، فر شین طهماسب، مجید رمضانی، رها مردانی، سونیا شیرازی، علی حبیب پور، محمد اکبری، وحید اکبری، پیمان یونسی، احمد شهابی، شاهین حسینی، مهرداد نائمی، فرید اسحاقی، اکبر احمدی، علی افشاری و اکرم علمدار

سایر عوامل:

نویسنده: حسین شهابی، مشاور کارگردان: بهاره انصاری، مشاور حقوقی: مریم کوهکن، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، صدابردار: فرخ فدایی، صداگذار: بهمن حیدری، مهدی جمشیدیان، طراح گریم: محمدرضا قومی.

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۷/۲۶

۶ سال پیش
حقه باز دم دراز

فیلم «حقه باز دم دراز» به کارگردانی علی رضا محمودزاده و تهیه کنندگی داریوش باباییان ساخته شده است.

درباره فیلم:

این فیلم درباره عروسک های عمو پیرداد است که از خانه می گریزند و مشکلاتی را به وجود می آورند.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

سحر ولدبیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و پارسیا شکوری

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، طراح گریم: رضا سعیدی، مجری طرح: کیان باباییان، تدوین و صداگذاری: حامد رضی، مدیر تولید: مهدی احمدی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری،

تاریخ اکران: ۹۶/۰۷/۱۹

۶ سال پیش
ایتالیا ایتالیا

فیلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده ساخته شده است.

درباره فیلم:

من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد و (با حضور) علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوزی، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی، سپیده راستی فر

سایر عوامل:

نویسنده: کاوه صباغ زاده، مدیر فیلمبرداری: معین رضا مطلبی، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، صداگذاری: علی علویان، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر تولید: ناصر مقدس، مجری طرح: مهدی معزی، طراح صحنه و لباس: زیبا موسوی، مشاور کارگردان: مهدی صباغ زاده.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۷/۱۲

 

۶ سال پیش
قهرمانان کوچک

فیلم «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی بیتا منصوری ساخته شده است.

درباره فیلم:

چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله ی تکواندوکار ، که پدرانشان ، کارگران یک کارخانه ی تولید لوازم التحریرِ در شُرُفِ تعطیلی هستند،برای جلوگیری از بی کاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیانِ این کالا، که در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند،به تعقیبِ آنها می پردازند ، ماجراهایی شاد، اکشن و سرگرم کننده را رقم می زنند و ...

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، سامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: محیا آقاحسینی.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۷/۱۲

۶ سال پیش
زرد

فیلم «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی کامران مجیدی ساخته شده است.

درباره فیلم:

آدم‌های عجیبی هستیم... امروزمون با فردا خیلی فرق می‌کنه

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت‌دوست، بهاره کیان‌افشار و مهرداد صدیقیان، امیرعلی نبویان، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی‌زاده، علی صالحی، شهروز دل‌افکار، رومینا رفیعا، رضا شمس‌الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری از بازیگران فیلم هستند.

سایر عوامل:

حسین فرضی‌زاد (مجری طرح)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، سودابه خسروی (طراح گریم)، مهدی ابراهیم‌زاده و حمید محمودی (صدابرداران)، محمدرضا میرزامحمدی (طراح صحنه و لباس)،


تاریخ اکران: ۹۶/۰۷/۱۲

۶ سال پیش
مالاریا

فیلم «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی ساخته شد.

درباره فیلم:

داستان دختر و پسری است که در تهرانگردی های خود با مردی برخورد می کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی میکنند راه حلی برای اين مشکل پيدا کنند.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

ساعد سهيلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی و آزاده نامداری بازيگران فیلم هستند.

سایر عوامل:

نويسنده: پرويز شهبازی/ مدير فيلمبرداری: هومن بهمنش/ طراح صحنه و لباس: كيوان مقدم/ صدابردار: منصور شهبازی/ طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی/مدير توليد: مجيد گودرزی/ مدير تداركات: مجيد لعل/ برنامه ريز: نويد ميهن دوست.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۷/۱۲

۶ سال پیش
ملی و راه های نرفته اش

فیلم «ملی و راه های نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه کنندگی محمد نیک بین ساخته شده است.

درباره فیلم:

داستان فیلم به این صورت است که ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازيگران:

میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسراسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری،فلور نظری،بابک قادری

سایر عوامل:

نویسنده: تهمینه میلانی/ مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری/ مدیر تولید: محمد صادق آذین/ صدابردار: اسحاق خانزادی/ تدوین: سپیده عبدالوهاب

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۶/۲۲

۶ سال پیش
دریاچه ماهی

فیلم «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته شده است.

خلاصه فیلم:

«دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی متفاوت از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

نادر فلاح، ستاره اسکندری، افشین هاشمی، حدیثه تهرانی، صحرا اسدالهی، لاله اسکندری، حسین باشه آهنگر و مجتبی پیرزاده از بازيگران فیلم هستند.

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان محمد، تدوین: آرش معیریان، مدیر صدابرداری: رضا تهرانی، طراح گریم: محسن بابایی، مدیر تولید: پیمان شیرخانی، منشی صحنه: مریم شقاقی.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۶/۲۲

۶ سال پیش
نگار

فیلم «نگار» به کارگردانی و تهیه کنندگی رامبد جوان در سال 94 ساخته شد.

خلاصه فیلم:

ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم. اما این به ما کمکی نمی‌کنه!

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، ٰشایان کامروز، ٰعیسی حسینی از بازيگران فیلم هستند.

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، طراح گریم: سودابه خسروی، صدابردار: وحید مقدسی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: نگار نعمتی، دستیار اول و برنامه‌ریز: مانفرد اسماعیلی، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان.


تاریخ اکران: ۹۶/۰۶/۱۵

۶ سال پیش
من و شارمین

فیلم «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز و تهیه کنندگی یوسف صمدزاده ساخته شده است.

خلاصه فیلم:

همه ما یه نیمه گمشده داریم، اما فقط یه نفر تو دنیا هست که اسم نیمه گمشده اش «شارمین اصل کوپال» است

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، محمود جعفری،‌ آتش‌ تقی‌پور، زهره حمیدی،‌ پورانداخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا و گوهر خیراندیش و مجید صالحی از بازیگران فیلم هستند.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۶/۱۵

 

۶ سال پیش
تابستان داغ

فیلم «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در ماه پایانی تابستان به روی پرده رفت.

خلاصه فیلم:

نسرین که نمی تواند بخاطر دختر شش ساله اش طلاق بگیرد، زندگی اش را جمع کرده، بی اطلاع شوهرش به گوشه ایی از شهر پناه می برد و در مهدکودک بیمارستانی مشغول به کار می شود او مجبور است دخترش را در خانه تنها بگذارد، اما شوهرش آنها را پیدا می کند...

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

پریناز ایزدیار، علی مصفا، مینا ساداتی، یسنا میر طهماسب و صابر ابر از بازیگران فیلم هستند.

سایر عوامل:

نویسنده :پیام کرمى مدیر فیلمبردارى: هومن بهمنش، تدوین: سهراب خسروى، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح چهره پردازى: ایمان امیدوارى، طراح لباس: نازنین خزائى، صدابرداران:داریوش صادق پور،محمود کاشانى، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان:علی مردانه،مشاور کارگردان: محمد على سجادى.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۶/۰۸

۶ سال پیش
ماه در جنگل

فیلم «ماه در جنگل» به کارگردانی سیامک شایقی و  تهیه کنندگی سیامک شایقی در سال 94 ساخته شده است.

خلاصه فیلم:

«ماه در جنگل» داستان آقامحرم، جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های (زیرآب) مازندران را روایت می‌کند که توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه‌ راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را ... .

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، کیوان زند، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، آرمان سلطانزاده، علی عظیمی، مهتاج نجومی و کیانوش گرامی از بازیگران فیلم هستند.


تاریخ اکران: ۹۶/۰۶/۰۱

۶ سال پیش
پا تو کفش من نکن

فیلم «پا تو کفش من نکن» توسط حسین فرح بخش و عبدالله علیخانی سال 95 ساخته شده است.

خلاصه داستان:

داستان دو زوج را روایت میکند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

بازیگران:

رضا ناجی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری، علی صادقی، سیروس گرجستانی، صدیقه کیانفر، احمد ایراندوست، پریناز لطف الهی، مختار سائقی، بهشاد مختاری، مهرداد مزرعه، اردشیر کاظمی، مجید علیزاده، حسینعلی قورچی، محمدرضا احمدی، پوریا نیکجو، محمدرضا عباسی، هاوار قاسمی و مهدی تجلّی.

سایر عوامل:

مدیرفیلمبرداری: احمد احمدی/نویسنده فیلمنامه: زهرا پیرهادی(براساس نوشته ای از رضا اسماعیلی)/تدوین: حامد حسینی/برنامه‌ریز: کریم امینی/دستیار اول کارگردان: مریم بحرالعلومی/موسیقی متن: امیر مهراد، فربد نصرتی/مدیر تولید: مهدی چراغی/صدابردار همزمان: بابک اخوان باهمکاری ساسان کریمی/صداگذاری و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق/خواننده: تورج پهلوانی

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۵/۰۴

۶ سال پیش
کبریت سوخته

فیلم «کبریت سوخته» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی به روی پرده رفت.

شاهرخ استخری، نیما شاهرخ شاهی، سارا صوفیانی، لیلا اوتادی، سارا خوئینی‌ها، امیررضا دلاوری، صالح میرزاآقایی و عنایت بخشی در این فیلم ایفای نقش کردند.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

سایر عوامل:

نویسنده: زامیاد سعدوندیان، مدیر فیلمبرداری: مجتبی رحیمی.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۴/۲۱

 

۶ سال پیش
قلب سفید قاصدک‌ها

فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها» به کارگردانی افشین محمودی و تهیه کنندگی علی روئین تن ساخته شده است.

آغاز جنگ همراه می شود با تولد دختر بچه ای که در هنگام فوت کردن کیک تولد، بمب بر سرش می بارد و پدر و مادرش را از دست می دهد. او قلندر وار سر می تراشد و هویت عوض می کند اما تحمل مسایل جنگ زدگی از او خانمی می سازد کامل، بزرگ و ماندنی.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

ماه چهره خلیلی، حبیب بختیاری، کاظم روزی طلب، آزاده شمس، علی نکته سنج، آرسام تهران چی، نفیسه قدرتی، سمیرا زندگانی، سحر مرادی، بهارک همراه، حسین اسماعیلی، مهدی شاه محمدی، امیر معراج، کیاترش عباسی، نیما سمساری، جلیل ملک زاده، نیما داوودی و مهشید خاکی از بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل:

افشین محمودی (نویسنده)، حسین زندباف(تدوین)، مصطفی کشفی(فیلمبردار)، اصغر آبگون (صدابردار و صداگذار)، محمد فرشته نژاد (موسیقی)، محسن دارسنج (طراح چهره پردازی).

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۲/۲۰

۶ سال پیش
ماجان

«ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبرو هستند.

مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بابک انصاری، بهنوش بختیاری  از بازیگران اصلی فیلم هستند.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

سایر عوامل:
نویسنده: لیلا لاریجانی، کارگردان: رحمان سیفی آزاد، مشاور کارگردان:همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:محمد آلادپوش، مدیر صدابرداری:سعید بجنوردی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:جهانگیرمیرزاجانی

تاریخ اکران: ۹۶/۰۶/۱۵

۶ سال پیش
زادبوم

«زادبوم» در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است و از میان 6 نامزد سیمرغ بلورین این رویداد، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن را دریافت کرد و همچنین در بخش بين الملل جشنواره نيز به عنوان بهترين فيلم پلاک طلايى سيمرغ و سيمرغ نگاه ملى را از آن خود كرد.

پوستر این فیلم توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

«زادبوم» دهمین ساخته ابوالحسن داوودی است که 8 سال امکان نمایش عمومی پیدا نکرده است.

در این فیلم که فیلمبرداری آن در کشور آلمان، امارات و ایران انجام شده است، بازیگرانی چون عزت‌ الله انتظامی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، بهرام رادان، مهدی سلوکی، احمد کاوری، رضا آحادی، هوشنگ توکلی به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان «زادبوم» درباره ارتباط شخصیت هاى اصلی فیلم با زادگاه، خانواده، سياست و هویت گمشده‌شان در شرایط اجتماعی جامعه است. فيلم درباره خانواده‌اى از هم پاشيده است كه هركدام در گوشه اى از دنيا زندگى مى‌كنند و وقايعى آنها را دوباره گرد هم مى آورد.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۵/۱۸

۶ سال پیش
سارا و آیدا

«سارا و آیدا» که رنگ پرده سینما را به خود دید، پیش از این در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و در این رویداد غزل شاکری به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن و احمد مرادپور برای بهترین تدوین نامزد دریافت سیمرغ بلورین شدند.

در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان بخش، احمد هاشمیان با حضور تینا پاکروان به ایفای نقش می پردازند.

فیلمنامه «سارا و آیدا» توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

 در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

«سارا و آيدا دوستان صميمي هستند كه آبروی يكی از آنها به خطر افتاده و حالا بايد به كمک هم شرايط را به حالت عادی بازگردانند، اما اين دو دوست تا كجا پای يكديگر می‌ايستند؟»

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می توان به: مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی اشاره کرد.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۵/۱۸

۶ سال پیش
فصل نرگس

فیلم «فصل نرگس» با نگاهی انسان‌دوستانه، قصه ای امیدبخش را از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت به شيوه‌ای متفاوت به تصوير كشيده است.

فیلم روایت عاشقانه‌ای از زندگی آدم های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خودمحوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می‌کنند.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

 

یكتا ناصر، ریما رامین‌فر، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می‌روند و حضور چهره‌هایی همچون گوهر خیراندیش، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزاآقایی، شیرین اسماعیلی و شبنم گودرزی بازیگران «فصل نرگس» را تشکیل می‌دهند.

همچنین از حضور افتخاری رضا یزدانی، همایون ارشادی، علیرضا خمسه و ژاله صامتی با ایفای نقش خودشان در صحنه‌هایی از فیلم بهره‌مند شدیم.

 تاریخ اکران: ۹۶/۰۵/۱۸

۶ سال پیش
بیست و یک روز بعد

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد»، ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می‌شود.

فیلم‌نامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده است و ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

 

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: «همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می‌شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده‌ها دور و بر لونه‌هاشون جیغ می‌کشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دو بار نورش کم و زیاد شده».

 

 

تاریخ اکران: ۹۶/۰۵/۱۱

۶ سال پیش
ساعت 5 عصر

اولین فیلم مهران مدیری از عید فطر 96 به روی پرده رفت.

از عوامل اين پروژه ميتوان از عليرضا شمس به عنوان دستيار اول و برنامه ريز ،محمود خرسند به عنوان مدير صدابردارى، ميشا جودت به عنوان طراح گريم، امير حسين حداد به عنوان طراح صحنه و لباس و سيد حسين هاديانفربه عنوان جانشين تهيه كننده و مدير توليد نام برد.

سرمايه گذارى اين فيلم بر عهده اول ماركت است كه اسپانسرى برنامه ى دور همى را نيز بر عهده دارد.

بازيگرانى که در  فيلم ساعت 5 عصر هستند، عبارتند از: سيامك انصارى، آزاده صمدى، مهران مديرى و ده ها بازيگر ديگر كه مراحل تست گريم را میگذرانند. مديرى تلاش میكند اين فيلم را به جشنواره فجر برساند.

 تاریخ اکران: ۹۶/۰۴/۳۰

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

۶ سال پیش
پا تو کفش من نکن

«پا تو کفش من نکن!» که پیشتر «سازش» نام داشت پنجمین تجربه کارگردانی حسین فرحبخش است که برخلاف چهار فیلم قبلیش مضمونی کمدی دارد.

رضا ناجی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری و سحر قریشی بازیگران اصلی «پا تو کفش من نکن!» هستند. ضمن اینکه سیروس گرجستانی و علی صادقی نیز ایفاگر کاراکترهایی ویژه در فیلم هستند.

این کمدی-اجتماعی داستان دو زوج را روایت میکند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!

 تاریخ اکران: ۹۶/۰۵/۰۴

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

۶ سال پیش
گذر موقت

فیلم سینمایی «گذر موقت» از نیمه مرداد ماه در سینماهای تهران و شهرستان اکران شد. گذر موقت یک فیلم شاد، مفرح و کمدی است که در آن تعداد زیادی از بازیگران شناخته شده حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو مرد در شبی تاریک تصمیمی مفرح می‌گیرند و سفری شبانه را در دل شهر آغاز می‌کنند.

اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام، شقایق فراهانی، شبنم فرشادجو، پیام امیرعبدالهیان، آوا درویشی، مرتضی ضرابی و شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، لادن مستوفی در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند و تهیه‌کنندگی فیلم را مهدی رحمانی برعهده دارد.

 تاریخ اکران: ۹۶/۰۵/۱۱

فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر

۶ سال پیش
کارگر ساده نیازمندیم

جدیدترین اثر بلند سینمایی منوچهر هادی در بخش اصلی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و از 14 تیر به روی پرده رفت.
   
گفتنی است؛ آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی (با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و (با معرفی) روژین رحیمی طهرانی و همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.  
 

«کارگر ساده نیازمندیم» به نویسندگی پدرام کریمی، مضمونی اجتماعی دارد. 
 
تاریخ اکران: ۹۶/۰۴/۱۴
 
 
فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 

 
 
۶ سال پیش
مسلخ

«مسلخ» که درامی اجتماعی است، داستان زوجی جوان به نام آوا و آرش را روایت می‌کند که قبل از ازدواج، دختر شرطی را در نظر می‌گیرد، اما براساس شرایط کاری آرش، امکان پایبندی به این شرط وجود ندارد و پای مردی به زندگی این زوج جوان باز می‌شود.

نیما شاهرخ‌شاهی، نرگس محمدی، پرستو صالحی، امیرحسین داوودی و لیلا عزیزی بازیگران این فیلم هستند.
 
 تاریخ اکران: ۹۶/۰۴/۰۷
 
 
فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 

 
 
۶ سال پیش
مالیخولیا
فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مرتضی آتش زمزم قرار است از  ۲۷ خرداد ماه در اکران اول عید فطر در گروه آزاد روی پرده سینماها رفت.
 
لیلا اوتادی، محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، نادر فلاح، محمد فیلی، سپیده مظاهری، افسانه فتاحی، همراه با هنرمند خردسال دیانا پاژنگ بازیگران این فیلم سینمایی بوده اند.

«مالیخولیا» به بخشی از مردم توجه دارد که خودشان از یک نوع بیماری که به آن گرفتار شده اند، خبر ندارند. به عبارت بهتر داستان این فیلم درباره آدم هایی است که دچار دوگانگی هویتی شده اند … .
 
تاریخ اکران: ۹۶/۰۳/۲۷
 
 
فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 

 
۶ سال پیش
رگ خواب
فيلم «رگ خواب» آخرین ساخته حمید نعمت‌الله، از 27 خرداد روی بر پرده سینما قرار گرفت. «رگ خواب» با بازی لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا، جديدترين ساخته حمید نعمت‌الله پس از «آرایش غلیظ» است که  بعد از شب‌های قدر روی پرده می‌رود.
 
معصومه بيات فيلمنامه «رگ خواب» را نگاشته است.

فيلميران پخش «رگ خواب» را برعهده دارد.
 
تاریخ اکران: ۹۶/۰۳/۲۷
 
 
فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر
 

 

۶ سال پیش
اکسیدان
«اکسیدان» تازه ترین اثر سینمایی حامد محمدی از 30 خرداد ماه اکرانش را در تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد کرد.
 
در خلاصه داستان «اکسیدان» به قلم حامد محمدی آمده است: اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا این همه دردسر دارد، اصلا عاشق نمی‌شد.
 
جواد عزتی، شبنم مقدمی، امیر جعفری، شقایق دهقان، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علی استادی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.
 

 تاریخ اکران: ۹۶/۰۳/۳۱
 
 
فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 

 

 
۶ سال پیش
زیر سقف دودی

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده توسط «هایده صفی‌یاری» تدوین شده و صداگذاری این اثر اجتماعی نیز بر عهده  «محمد رضا دلپاک» بوده است.
 

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» یک اثر اجتماعی است که به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد و در دو خانه واقع در منطقه الهیه، یک خانه در منطقه جردن، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات واقع در منطقه پونک، یک خانه در منطقه فرشته تهران، بانکی واقع در خیابان ولی عصر تهران، سوله‌‌های انباری واقع در جاده بهشت زهرا، در رستوران لئون (سام سنتر)، کارخانه‌ای در منطقه وردآورد کرج، خیابان‌های شهر تهران و ... فیلمبرداری شده است.
 
فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 

 در پروژه «زیر سقف دودی» تعدادی از بازیگران سینمای ایران، از جمله؛ فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و فرشید زارعی‌فرد به ایفای نقش پرداخته‌‌اند و در این پروژه سینمایی ابوالفضل میری و لاله مرزبان نیز به سینمای ایران معرفی می‌شوند.

 
 تاریخ اکران: ۹۶/۰۳/۱۷
۶ سال پیش
مادر قلب اتمی
فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده است که بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، مهرداد صدیقیان و پگاه آهنگرانی بازی می کنند.
 
داستان فیلم با مهمانی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند. 
 
تاریخ اکران: ۹۶/۰۳/۱۰
 
 
فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 
 
 
۶ سال پیش
دو عروس
 فیلم «دو عروس» به کارگردانی داود موثقی داستان زندگی زن و شوهر جوانی را روایت می‌کند که مرد شرایط مالی مناسبی ندارد؛ اما زن به خاطر داشتن دوستان متمول خواسته‌های عجیب و غریب دارد. او برای رسیدن به ثروت پیشنهادهایی می‌دهد و شوهرش را وادار به انجام کار تازه‌ای می‌کند.
 
در این فیلم دانیال عبادی، افسانه پاکرو، سولماز آق‌مقانی، علی خیامی، صفا آقاجانی، میرطاهر مظلومی، بهزاد رحیم خانی و عرفان برزی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
تاریخ اکران: ۹۶/۰۳/۰۳
 
 
فیلم های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 
 
 
 
۶ سال پیش
امتحان نهایی

«امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراقی فیلم جدید اکران است و نویسندگی آن را عباس کیارستمی به همراه عادل یراقی بر عهده داشته اند، مصطفی شایسته تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

تاریخ اکران: ۹۶/۰۱/۳۰

 
چه فیلم‌هایی را در اکران دوم نوروز ببینیم؟/ بازگشت شهاب حسینی به سینما 

خلاصه داستان: یک معلم ریاضی برای تدریس خصوصی به خانه شاگردش می‌رود و همین امر باعث آشنایی او با مادر بچه می‌شود.

بازیگران این اثر سینمایی عبارتند از: شهاب حسینی، لیلا زارغ، امیر حسین سلامتی، بهنام عسگری.
 

 

۶ سال پیش
نقطه کور
«نقطه کور» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه و نویسندگی احسان بیگلری فیلم ایرانی سال ۱۳۹۴ است.
 
خلاصه داستان: این فیلم داستان خسرو است که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه‌اش در تهران می‌شود اما تمامی ذهنیت‌هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست.
بازیگران این اثر سینمایی عبارتند از: محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، مریم بوبانی، نیکی مظفری.

 تاریخ اکران: ۹۶/۰۲/۰۶
 
چه فیلم‌هایی را در اکران دوم نوروز ببینیم؟/ بازگشت شهاب حسینی به سینما 
 
۶ سال پیش
تیک آف

«تِیک آف» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی و فیلم ایرانی سال ۱۳۹۴ است.


خلاصه داستان: فائز، مسیح، آتنا و حمزه، روزهای کسالت‌بار و خمودهٔ حوالی سی سالگی‌شان را پشت سر می‌گذارند. ورود شیرزاد که پنج سال است زندگی‌اش را روی دریا و درون کشتی می‌گذراند، همراه با یک کشتی فرانسوی، اتفاقی و ناخواسته، ریتم زندگی‌شان را عوض می‌کند.
 
 بازیگران این اثر سینمایی عبارتند از: پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، مصطفی زمانی و سوگل قلاتیان
 
 تاریخ اکران: ۹۶/۰۲/۰۶
 
چه فیلم‌هایی را در اکران دوم نوروز ببینیم؟/ بازگشت شهاب حسینی به سینما 
 
۶ سال پیش
آشوب
«آشوب» فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی کاظم راست گفتار است و این فیلم ایرانی داستان زندگی جوانی است که با نام مستعار آشوب در کافه‌های لاله‌زار خوانندگی می‌کند. آشوب‌های تاریخی و واقعی دهه ۱۳۲۰ باعث به وجود آمدن اتفاقاتی در زندگی آشوب می‌شود.

گفتنی است این فیلم به وجه موسیقی در زندگی انسان‌ها می‌پردازد و برای اغتنام جایگاه موسیقی ساخته شده است.
 
چه فیلم‌هایی را در اکران دوم نوروز ببینیم؟/ بازگشت شهاب حسینی به سینما 

بازیگران این اثر عبارتند از:  
داریوش فرهنگ، محمدرضا شریفی نیا، فرهاد آییش، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، کوروش تهامی، محمدرضا هدایتی، امیرحسین صدیق، شهره لرستانی، لیلا اوتادی، یکتا ناصر، خسرو امیرصادقی.
 
 
 تاریخ اکران: ۹۶/۰۲/۲۰

 
۶ سال پیش
برادرم خسرو

«برادرم خسرو» فیلمی به کارگردانی احسان بیگلری، نویسندگی پریسا هاشم‌پور و احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان فیلم ایرانی سال ۱۳۹۴ است، این فیلم در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست نظر منتقدان بسیاری را به خود جلب کند.


خلاصه داستان: خسرو، نقش اول این فیلم با بازی شهاب حسینی به اختلال دوقطبی مبتلاست و بنا بر شرایطی مجبور شده مدتی در منزل برادرش ناصر که یک دندانپزشک است، زندگی کند.
 
 چه فیلم‌هایی را در اکران دوم نوروز ببینیم؟/ بازگشت شهاب حسینی به سینما
 
مشاور روان‌پزشکی فیلم‌نامه دکتر سید حمیدرضا نقوی رئیس بیمارستان روزبه بوده و کارگردان در مراحل پیش‌تولید تحقیقات فراوانی روی اختلالات روان‌پزشکی انجام داده‌است و بازی شهاب حسینی در این فیلم دیدنی است.
 
 تاریخ اکران: ۹۶/۰۲/۲۰

 
۶ سال پیش
نهنگ عنبر، سلکشن رویا

دومین فیلم ایرانی از اکران دوم نوروزی «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم است. قسمت اول این فیلم سال گذشته در سینماها اکران شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت و توانست رکوردهای بسیاری را در تاریخ سینما جابه‌جا کند، این فیلم در ژانر کمدی ادامه همان فیلم قبلی پر مخاطب است.


زوج اصلی «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» رضا عطاران و  مهناز افشار هستند. داستان فیلم ادامه ماجراهای ارژنگ صنوبر و رویا است. نام فیلم اما یاد آور یکی از سکانس های با مزه «نهنگ عنبر» است جایی که ارژنگ آهنگ های مورد علاقه رویا را در نواری به نام «سلکشن ِ رویا» به او می‌دهد.
 
چه فیلم‌هایی را در اکران دوم نوروز ببینیم؟/ بازگشت شهاب حسینی به سینما 

دیگر بازیگران این مجموعه عبارتند از: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب‌صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان‌زاده.

شهلا ریاحی، کتایون امیر ابراهیمی، محسن قاضی مرادی، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدی به عنوان بازیگران مهمان در این مجموعه حضور دارند.
 
 
تاریخ اکران: ۹۶/۰۲/۲۰
 
۶ سال پیش
ویلایی‌ها

«ویلایی‌ها» اولین ساخته منیر قیدی در مقام کارگردان است و سعید ملکان تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است و این فیلم ایرانی موضوع دفاع مقدسی دارد و به نقش زنان در جنگ می‌پردازد.


خلاصه داستان: ویلایی‌ها قصه خانواده‌های فرمانده‌هان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرمانده‌هان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد.
 
چه فیلم‌هایی را در اکران دوم نوروز ببینیم؟/ بازگشت شهاب حسینی به سینما
 
 
بازیگران «ویلایی‌ها» عبارتند از:طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و بازیگران کودک: امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری و هستی فرتوتی.
 
 
تاریخ اکران: ۹۶/۰۲/۲۰
 
۶ سال پیش
گشت2
«گشت 2» فیلمی پرمخاطره و پرحاشیه تا به حال از سعید سهیلی، اثری که با صراحت مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب قصه‌ای طنز گنجانده و به مخاطب عرضه می‌کند.
 
داستان فیلم ایرانی «گشت 2» ادامه قصه قسمت اول آن است که همسو با اتفاقاتی که در جامعه رخ داده حرف خود را می زنداین حرف ها تا جایی صراحت داشت که باعث شد پای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به میان آید.
 
 فیلم‌های ایرانی جدید در سال 95 را بشناسید + تصاویر
 
 
در خلاصه داستان «گشت ارشاد 2» که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تهیه می شود آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره...
 
بازیگران: حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی. 
 
تاریخ اکران: ۹۵/۱۲/۲۵
 
۶ سال پیش
آباجان
هاتف علیمردانی در جدیدترین اثر بلند سینمایی خود پس از«هفت ماهگی» سراغ ساخت «آباجان» رفت فیلمی که ظاهرا گویای خاطرات او از یک برهه زمانی در دهه شصت و زمان جنگ تحمیلی است.
 
گفتنی است؛ «آبا جان» به تهیه کنندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی است که بازیگرانی چون فاطمه معتمد آریا، سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، محمدرضا غفاری و ماهان نصیری از بازیگران آن هستند.
 
قصه «آبا جان» که لوکیشن‌های آن در تهران و زنجان است در دهه شصت می‌گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال ها را روایت می‌کند.
 
 تاریخ اکران: ۹۵/۱۲/۲۵
  
فیلم‌های ایرانی جدید در سال 95 را بشناسید + تصاویر
۶ سال پیش
سه بیگانه
فیلم سینمایی «سه بیگانه» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی که مضمونی کمدی دارد و بخش‌هایی از فیلم هم در ارمنستان جلو دوربین رفته است.
 
این فیلم به عنوان اکران جدید، داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با نقشه‌ای دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه‌ی ورود با موقعیت‌های ویژه‌ای روبرو می‌شوند که برنامه‌های آنان را برهم می‌ریزد.
 
امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، مجید صالحی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حسین محب‌اهری، رابعه اسکویی، شیوا خسرو مهر، علی کاظمی، کیانوش گرامی و حمید لولایی بازیگران اصلی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» هستند.
 
  تاریخ اکران: ۹۵/۱۲/۱۸
 
فیلم‌های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 
۶ سال پیش
خوب بد جلف
داستان این فیلم ایرانی بعد از شهرت پژمان جمشیدی روایت می‌شود. جایی که تهیه‌کننده‌ای با بازی ویشکا آسایش قصد دارد کارگردانی یک فیلم پلیسی را به مانی حقیقی بسپارد و اصرار دارد از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در فیلم استفاده کند. همین موضوع باعث می شود این دو نفر درگیر اتفاقاتی غیر منتظره، خارج از فیلم و سینما شوند.
 
بازیگران: پژمان جمشیدی، حمید فرخ نژاد، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، بیژن امکانیان، سام درخشانی، امیر مهدی ژوله، آزاده صمدی، علی اوجی، نیوشا ضیغمی، محراب قاسم خانی و پیمان قاسم‌خانی.
 
تاریخ اکران: ۹۵/۱۱/۲۷
 
 
فیلم‌های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر
 
 
۶ سال پیش
یک روز بخصوص
داستان این فیلم درباره پسری به نام حامد است که باید برای عمل قلب خواهرش دست به انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار می‌دهد. اسعدیان این فیلم را بعد از چهار سال دوری از سینما جلو دوربین برده است و هم اکنون آماده نمایش است و پروانه نمایش اثر صادر شده است و اولین نمایش آن در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود که توانست در بخش جلوه های ویژه میدانی جایزه بگیرد.
 
در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، محسن کیایی، شیرین آقاکاشی، شیرین یزدان‌بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال:ایلیا نصر الهی حضور دارند.
 
تاریخ اکران: ۹۵/۱۲/۲۵
 
 
فیلم‌های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 
۶ سال پیش
ماجرای نیمروز
«ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان پس از ساخت اثر موفق «ایستاده در غبار» است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در اکران جدید نوروز با استقبال روبه‌رو شد.
 
این فیلم با بازی بازیگرانی چون مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی‌، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی و مهدی پاکدل توانست در جشنواره فیلم فجر 5 جایزه بخش نگاه ملی، مردمی، طراحی لباس، طراحی صحنه و بهترین فیلم دریافت کند.
 
این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال ۱۳۶۰ می‌پردازد.
 
تاریخ اکران: ۹۵/۱۲/۲۵
  
فیلم‌های ایرانی جدید در سال 96 را بشناسید + تصاویر 
 
۶ سال پیش
 
 
 
 
 
 
 
در حال بروز رسانی...

 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
فیلم‌نگار بدددترین فیلمه دنیاست. اصلا وقتتونو هدر ندید افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
فیلم شکلاتی مهشر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
سيد پرى موسوى
۰۱:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
عالى و خنده دار بود عاشقشم
واقعاً عالى بود
ساعت ٥ عصر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۱۷ ۲۶ دی ۱۳۹۷
با تشکر از سایت عالیتون

لطفا در مورد ثبت لینک کانال و گروه تلگرام توضیح بدین و اینکه آیا خرید بازدید پست تلگرام رو تایید می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
بیست
Iran (Islamic Republic of)
Kimiaabbasi
۰۰:۰۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
عالین من90درصد فیلما رو دارم
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۱۴:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اوکسیدان عالیههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۱۴:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اوکسیدان عالیههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
موافقم
Singapore
سحر
۱۴:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
بسیار سپاس
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
فیلم اجتماعی خوب که بشه با خانواده دید چی خوبه ؟ تو مایه های ابد و یک روز
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۸:۳۳ ۰۵ تير ۱۳۹۷
مچکرمممممممممممممممممممم ازتووون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
منم ازت مچکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۷
کارتون درسته چیزی ندارم بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
اینه بغل فوق العادهاست ازتون میخوام حتما ببینید
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۹:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
فیلم رگ خواب واقعا خوب بود اصلا قابل وصف نیست
Russian Federation
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
فیلم ساعت 5 عصر افتضاح بود. بینهایت افتضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
خیلی باهات موافقم
Iran (Islamic Republic of)
sasha
۲۳:۲۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
یه سینمایی اجتماعی مثبت شانزده سال بود کوچه و پلاک تو اسمش بود کسی اسم کاملش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
کوچه شهید بی نام
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۹:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
خوب است
Iran (Islamic Republic of)
۰
۱۹:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
عالی بود مرسی فیلمای جدید تر هم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۲۱:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
لطفا فیلم‌لاتاری و به وقته شام رو بزارید
Iran (Islamic Republic of)
abolfazlzoom
۱۷:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
عاااااااالیه واقعا دستشون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
دو عروس فوق العاده بود مرسی
Iran (Islamic Republic of)
میم
۲۱:۴۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
فیلم رگ خواب خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۷:۲۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
فیلم نقطه ی کور واقعا اااااااااا عالی بود
توصیه می کنم شما هم ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
نصف سال که رفت
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۰:۲۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
فیلم ساعت ۵ عصر خیلی عالی بود وهمچنین نهنگ عنبر ۲
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۹:۰۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
زیر. سقف دودی خییییییییییییلی قشنگ بود ولی خانم طباطبایی اصلااا به این نقش نمی اومدن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
ممنون
Afghanistan
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
گشت ارشاد 2
Germany
آرش
۱۷:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
برادرم خسرو عالیه
Iran (Islamic Republic of)
Elnaz
۲۳:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
فيلم سينمايي اكسيدان عاااااااالى بود
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۲:۰۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
عالی.....واقعا مچکر
Iraq
Kukuyi
۱۳:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۶
Iraq
Kukuyi
۱۳:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۶