کرمانشاه؛

تنوع قومی و مذهبی برای ايران اسلامی يك فرصت است

معاون سياسی و امنيتی استانداری گفت: تنوع قومی و مذهبی برای ايران اسلامی يك فرصت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون سياسی و امنيتی استانداری گفت: تنوع قومی و مذهبی برای ايران اسلامی يك فرصت بوده و استفاده هرچه بيشتر از نيروهای با قوميت ها و مذاهب مختلف همواره در دستور كار مسئولان قرار داشته است.
 يوسف شاه حسينی در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی كه با حضور نخبگان٬ معتمدين٬ روحانيون و فعالين اجتماعی شهرستان برگزار شد افزود: تنوع قومی و مذهبی براي ايران اسلامی يك فرصت بوده و استفاده هرچه بيشتر از نيروهای با قوميت ها و مذاهب مختلف همواره در دستور كار مسئولان قرار داشته است.

وی اساس كار در ايران را بر مبنای وحدت و برادری عنوان كرد و گفت: در طول سال های پس از پيروزی انقلاب اسلامی با وحدت و برادری توانسته ايم كه بر مشكلات و توطئه های دشمنان فائق آئيم و به سمت سازندگی و پيشرفت حركت نمائيم.

شاه حسینی در ادامه با اشاره به لزوم حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم به سطحی از رشد و بالندگی رسيده اند كه به وعده های فريبكارانه اعتنايی نمی كنند.

معاون سياسی و امنيتی استانداری افزود: مشاركت و حضور گسترده مردم در انتخابات منجر به اقتدار ايران اسلامی در جهان خواهد شد و مردم دنيا خواهند ديد كه مردم ايران بيش از گذشته به نظام خود پايبند هستند.

وي بيان داشت: انتخاب آگاهانه مردم در تعيين سرنوشت و مسير آينده خود و كشور بسيار مهم است لذا تمام شرايط براي برگزاری انتخاباتی قانونمند و بي طرفانه در استان فراهم شده است.

وي در ادامه ضمن تاكيد بر رفع موانع و مشكلات در منطقه٬ خدمات دولت در منطقه و استان را مايه اميدواري دانست و گفت: طرحهايي مانند سامانه گرمسيري٬ منطقه آزاد٬ راه آهن غرب٬ آبرساني به دشت حر در ثلاث و... بيانگر آينده اي بهتر براي استان و منطقه مي باشد.

 آخرين برنامه سفر معاون سياسی و امنيتی استانداری به شهرستان ثلاث باباجاني ديدار با مردم دهستان زمكان و بررسي مشكلات مردم اين منطقه بود كه اين مراسم با حضور ماموستا ملا محمد يوسفی امام جمعه ميرآباد و مردم در مسجد جامع ميرآباد برگزار شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.