قربانى :خوشحالم حساس ترين گل فصل را باقرى زد

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت :خوشحالم از اینکه حساس‌ترین گل فصلمان را فرشید باقری زد.

قربانى :خوشحالم حساس ترين گل فصل را باقرى زدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی قربانی پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل سپاهان و نایب قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم اظهار کرد: بازی خوبی بود با اینکه عقب بودیم توانستیم به بازی گردیم و پیروز شویم تا هواداران خوشحال شوند. نایب قهرمانی تیم‌مان را به کل هوادارانی که در تمام فصل ما را حمایت کردند، تقدیم می‌کنم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی استرس داشتند، گفت: درست است در این بازی استرس داشتیم اما بعد از گل یک دل شدیم و توانستیم به بازی برگردیم.

وى درباره این مساله که در دیدارهای اخیر استقلال کم بازی کرده است، بیان کرد: این به نظر علی منصوریان برمی‌گردد. من هر وقت که بوده‌ام به تیم کمک کرده‌ام. بازی کردن یا نکردن من بستگی به سلیقه علی‌آقا دارد.

قربانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به نتیجه دیدار تراکتورسازی و نفت توجه می‌کردند، گفت: ما وقتی وارد رختکن شدیم فهمیدیم که تراکتورسازی در دقیقه ۹۵ گل زده است. من خوشحالم از اینکه حساس‌ترین گل فصلمان را فرشید باقری زد. البته نمی‌دانم که چرا او پس از گل ناراحت بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار