موهبتی خبر داد

جشنواره خلاقیت سازمان تأمین اجتماعی تا ٢٥ اردیبهشت تمدید شد

معاون امور استان های سازمان تأمین اجتماعی گفت: مهلت ارسال نظرات و پیشنهادات به جشنواره خلاقیت سازمانی تا ٢٥ اردیبهشت ماه تمدید شد.

جشنواره خلاقیت سازمان تأمین اجتماعی تا ٢٥ اردیبهشت تمدید شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قائم موهبتی معاون امور استان های سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به استقبال همکاران سازمان تأمین اجتماعی از جشنواره خلاقیت سازمان، اظهار کرد: اهتمام هرچه بیشتر برای استفاده حداکثری از نظرات و دیدگاه های تخصصی همکاران سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور باعث شد که مهلت ارسال نظرات و پیشنهادات برای شرکت در این جشنواره تمدید شود.

شایان ذکر است، جشنواره خلاقیت سازمان تأمین اجتماعی از ١٥ فروردین سال جاری آغاز شد و در هفته تأمین‌اجتماعی از برگزیدگان آن تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین پاسخ‎های دریافت شده پس از جمع‎آوری در کمیته داوری (متشکل از کارشناسان حوزه‎های مختلف)، مورد بررسی قرار می‌گیرد و از صاحبان ایده‌های برتر متناسب با رتبه اخذ شده از طرف هیات داوران تقدیر به عمل خواهد آمد و جوایز ارزنده‎ای اهدا می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سازمان تامین اجتماعی باید پاسخگو باشد
وجالبه یک معدن چی درماه800هزارتومان حقوق باان زحمت وخطرات میگیرد
وتامین اجتماعی درماهحدود375هزارتومان ازهمین معدن چیان بواسطه کارفرمادریافت میکنند

اما خدمات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وجالبتراینکه همین سازمان هرماه به پرسنل ومدیران علاوه برحقوق واضافه کاری میلیونی پاداشت پرداخت میکنندواسم ان رامزیامیگذارد
امیدواریم مجلس محترم ودولت جدید درخصوص همه کارگران با این سازمان برخودمناسب داشته باشد
آخرین اخبار