صبای قم از وعده کسب سهمیه آسیا تا سقوط تلخ به لیگ یک/مرفاوی فوق تخصص سقوط!

تیم صبای قم با هدایت صمد مرفاوی سقوط تلخی را به لیگ دسته اول تجربه کرد.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته هفته پایانی لیگ برتر برگزار شد و با نتایجی که به دست آمد چهره دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک نیز مشخص شد، تیم های صبای قم و سیاه جامگان به دنبال فرار از خطر سقوط بودند که در نهایت با پیروزی شاگردان میثاقیان مقابل پرسپولیس و شکست صبا از استقلال خوزستان این تیم سیاه جامگان بود که در لیگ برتر ماند تا صبای قم پس از ماشین سازی دومین تیمی باشد که به دسته پایین تر سقوط می کند.

 صبای قم در نیم فصل نخست لیگ شانزدهم، با مشکلات زیادی روبرو شد و تقریبا تمام بازی های خود را با باخت و تساوی به پایان رساند. این تیم در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن جدید که اکثرا از استقلالی های سابق بودند نتایج بهتری کسب کرد تا به بقا در لیگ امیدوار شود اما مشخص شدن تکلیف صبا به هفته آخر کشیده شد و شاگردان مرفاوی با پذیرفتن شکست دو بر یک برابر تیم استقلال خوزستان فصل را با ناکامی و سقوط به پایان رساندند.

البته این تنها سقوط کارنامه صمد مرفاوی نیست، او دو فصل قبل نیز تیم پیکان را راهی لیگ دسته یک کرده بود و پس از آنکه یک فصل در هیچ تیمی حضور نداشت با صبایی ها به توافق رسید تا این بار عملیات سقوط را روی تنها تیم استان قم پیاده کند و نشان دهد در این کار تخصص ویژه ای دارد!

در ابتدای فصل حتی برخی از بازیکنان صبا از کسب سهمیه آسیا می گفتند و زمانی که در اوج مشکلات مالی و نتایج بد، از کشوری فرد مدیرعامل این باشگاه سوال می شد که صبا در پایان لیگ شانزدهم چه رتبه ای را کسب خواهد کرد؟ وی با اطمینان می گفت خیالتان از بابت ماندن صبای قم در لیگ برتر راحت باشد، تیم ما صد در صد در لیگ می ماند و در پایان فصل به جایگاه ششم جدول می اندیشد!

در نهایت هیچ یک از قول ها و وعده های مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان صبا محقق نشد و پایان تلخی برای این تیم رقم خورد، یکی از بازیکنانی که در نیم فصل اول از جمع صبایی ها جدا شد و نخواست نامش فاش شود در واکنش به سقوط این تیم به خبرنگار ما گفت: همان بهتر که تیم صبای قم سقوط کرد زیرا مسئولان استان قم در طول فصل هیچ گونه حمایتی از تیم شهر خود نداشتند شاید با سقوط صبا به لیگ یک و واگذاری اش به بخش خصوصی وضعیت این تیم بهبود پیدا کند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امير
۰۸:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
حقشان است وقتي به عمد درمقابل استقلال باختند فكراينجايش را ميكردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
تقدیم شش امتیاز مفت به استقلال دربازی رفت وبرگشت ،با اون اخراج ومدافع گذاشتن عنایتی،و پنالتی اخراج حنیف توقع بیشتری نبود دیگه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
تقدیم شش امتیاز مفت به استقلال دربازی رفت وبرگشت ،با اون اخراج ومدافع گذاشتن عنایتی،و پنالتی اخراج حنیف توقع بیشتری نبود دیگه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
عاقبت تبانی با کیسه همینه

توبازی رفت دفاع میزارن وعمدا خطایی میکنه که زود اخراج بشه بازی برگشتم که ناز شصت حنیف عمران زاده مردونه جلو کیسه بازی کرده بود الان نیافتاده بود - عاقبت نایب قهرمان کردن کیسه همینه ....
یادش بخیر صبا باطری تهران سهمیه آسیا هم داشت ...
پاس تهران دوم ودسته گل مسئولان ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
حقشه تا دیگه بایکن از کیسه نگیره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
وحید کلهری
۱۸:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
تا 20 سال دیگه هم به لیگ برتر برنمی گردد.
آخرین اخبار