امانی:

نقد عملکرد روحانی از محورهای مناظره میرسلیم است

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم گفت: در مناظره امروز علاوه بر نظرات میرسلیم در بحث سیاست داخلی، خارجی و فرهنگی نقدهایی به عملکرد چهارساله دولت ارائه می‌شود.

نقد عملکرد روحانی از محورهای مناظره میرسلیم استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران صادق امانی رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم اظهار داشت: این نامزد انتخابات با بهره گیری از نظرات کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی از مجموعه حزب مؤتلفه اسلامی و طرفداران، آمادگی صد در صد برای مناظره‌ای محتوایی و اخلاقی دارد.
 
وی افزود: موضوع مناظره امروز حول مسائل سیاست خارجی، داخلی و فرهنگی است و میرسلیم با آمادگی کامل در مناظره شرکت خواهد کرد و همه تلاش او این خواهد بود که در همین چارچوب اعلام شده، مواضع خود را تبیین کند.
 
وی تصریح کرد: هفته گذشته به کمیسیون تبلیغات انتخاباتی نامه‌ای نوشتیم مبنی بر اینکه میرسلیم براساس اعتقاداتش خود را ملزم می‌داند در چارچوب موضوع مناظره صحبت کند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم تاکید کرد: متأسفانه در مناظره جمعه گذشته شاهد بودیم که برخی نامزد‌ها از حدود مشخص شده خارج شدند و مباحث خود را مطرح کردند.
 
امانی گفت: میرسلیم توان این را دارد که از دستور جلسه خارج شود، اما اعتقاد ما این است کسانی که می‌خواهند خود را در معرض قانون قرار دهند باید براساس قانون عمل کنند و اگر این نامزد‌ها در این مرحله خود را ملزم به اجرای قانون ندانند چطور می‌توانند در کسوت رئیس جمهور قانونگرا باشند؟
 
رئیس ستاد تبلیغاتی میرسلیم گفت: در مناظره امروز تلاش خواهد شد علاوه بر نظرات میرسلیم در بحث سیاست داخلی، خارجی و فرهنگی، نقدهایی نیز به عملکرد چهارساله دولت کنونی درخصوص این موضوعات ارائه شود.
 
وی گفت: با افزایش حضور میرسلیم در دانشگاه‌ها و چند استان، محبوبیت وی بر اساس بسیاری از نظرسنجی‌ها و گزارش‌های مردمی افزایش یافته است.
 
امانی افزود: میرسلیم در دو دهه گذشته بیشتر تلاش خود را صرف تولید ایرانی و ملی براساس یافته‌ها و تحقیقات خود کرده است و بر همین اساس با بهره گیری از جوانان خلاق ایرانی موفق به تولید موتور ملی ایران شد.
 
عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: میرسلیم در این سال‌ها از صحنه سیاسی خارج و با وجود اینکه عضو حزبی ریشه دار بود، اما مواضع اصولی اش را مطرح نمی‌کرد و ترجیح می‌داد به اقدام اصلی خود در زمینه تولید برسد.
 
وی تصریح کرد: اگرچه جوانان ما آشنایی کاملی با میرسلیم و شخصیت او نداشتند، اما از زمانی که وارد صحنه انتخابات شده و در مجامع دانشگاهی و برخی استان‌ها و در جمع مردم حضور یافته پ. است کاملاً خبر داریم که جامعه شناخت نسبی از وی پیدا کرده است و ظرف هفته گذشته محبوبیتش بسیار افزایش یافت
 
امانی گفت: امیدواریم در مناظرات امروز و روزهای آینده این محبوبیت رشد قابل توجهی پیدا کند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم خاطر نشان کرد: میرسلیم در هفته‌ای که گذشت سفری به استان‌های قم و ایلام داشت و در مجامع دانشگاهی و مردمی حضور یافت و قرار است فردا در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر سخنرانی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار