انگلیس درباره احتمال وقوع حملات تروریستی در این کشور هشدار داد

سازمان‌های امنیتی انگلیس با اشاره به بازگشت عناصر داعشی تبعه این کشور در پی شکست‌هایشان در میدان‌های جنگ، درباره احتمال وقوع حملات تروریستی هشدار دادند.

انگلیس درباره احتمال وقوع حملات تروریستی در این کشور هشدار دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی‌وی، سازمان‌های امنیتی انگلیس دربارۀ خطر حملات تروریستی با توجه به ورود تروریست‌های انگلیسی داعش به این کشور هشدار داده‌اند.

سرویس‌های امنیتی انگلیس هشدار داده‌اند 350 انگلیسی که به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته‌اند، به کشور بازگشته و آن را با تهدید تروریستی مواجه کرده‌اند.

مقامات انگلیس احتمال داده‌اند این تروریست‌ها که برای همکاری در جنگ گروه داعش، انگلیس را ترک کرده‌ بودند، با ادامۀ روند شکست داعش در میدان‌های نبرد، به کشور بازگشته باشند.

آنها خاطرنشان کرده‌اند با توجه به مقیاس گستردۀ ورودی‌ها، برای نیروهای امنیتی این امکان وجود ندارد که همۀ تروریست‌های بازگشتی را رصد کنند.

این هشدار در حالی است که بعد از حملۀ اخیر در حوالی پارلمان انگلیس، عملیات‌ امنیتی در این کشور افزایش یافته است.

مقامات انگلیس با اشاره به پیوستن دست‌کم 800 تبعه این کشور به گروه‌های مختلف تروریستی در عراق و سوریه، بارها دربارۀ تهدیدهای امنیتی احتمالی آنها بعد از بازگشت به این کشور هشدار داده‌اند.

تروریست‌های داعش به‌طور عمده در سوریه و همسایۀ شرقی آن، عراق، فعال هستند. این در حالی است که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آمریکا و کشورهای اروپایی در تأمین تسلیحات و کمک‌های دیگر به تروریست‌ها نقش دارند، در حالی که کمک آن‌ها به تروریست‌ها در نهایت کشور خودشان را تهدید خواهد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار