کرمانشاه؛

فعالیت دو جایگاه سوخت در مرز پرویز خان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: 74 جایگاه سی.ان.جی در استان راه‌اندازی شده است که دو باب از آن در مرز پرویزخان برای عرضه نفت‌گاز به کامیون‌ها در حال فعالیت است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سید‌رمضان هاشمی اظهار داشت: سال گذشته مصرف فرآورده‌های نفتی شامل بنزین(461 میلیون لیتر) سه درصد رشد داشته، نفت سفید(165 میلیون لیتر) و نفت‌گاز(695 میلیون لیتر) به ترتیب یک و 12 درصد کاهش یافته است.
 
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه کل فروش جایگاه‌های سی.ان.جی در سال گذشته را 695 میلیون لیتر عنوان و بیان کرد: افزایش مصرف در جایگاه‌های سی.ان.جی در حدود 6 درصد معادل 239 میلیون لیتر بنزین بوده است.
 
هاشمی از فروش نفت‌گاز به مرزنشینان در شعاع 20 کیلومتری خبر داد و افزود: فروش نفت‌گاز به کامیون‌های عراقی و مرزنشینان شعاع 20 کیلومتری از برنامه‌های اجرایی این شرکت در سال 96 است.
 
این مسئول با بیان اینکه امسال این طرح در راستای کاهش قاچاق سوخت انجام می‌گیرد، اضافه کرد: فروش نفت‌گاز به مرزنشینان در شعاع 20 کیلومتری علاوه بر کاهش قاچاق سوخت، درآمدزایی نیز برای مرزنشینان به همراه دارد.

 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار