حمایت از نخبگان استان بوشهر

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: سرآمدان و متخصصین صنعتی استان بوشهر حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

حمایت از نخبگان استان بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا آذین صبح شنبه در دومین نشست تدوین شاخص­‌های آیین­ نامه شناسایی و پشتیبانی از سرآمدان و متخصصین صنعتی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد که می‌توان به علم، فناوری، نوآوری، ادب، هنر و فرهنگ اشاره کرد، اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان وظیفه دارد نخبگان، مستعدان و سرآمدان استان را شناسایی و پشتیبانی کند، بنیاد نخبگان استان بوشهر حلقه وصل نهادهای فناورانه استانی و ملی است که تلاش داریم حمایت خوبی در این حوزه داشته باشیم.

وی دانشجویان ممتاز، دانش آموختگان برتر، اعضای هیئت علمی، مخترعان، سرآمدان قرآنی، ادبی، هنری، حوزوی، نخبگان و متخصصان ایرانی خارج از کشور را از گروه‌های هدف بنیاد نخبگان عنوان کرد و اظهار داشت: نبود شرایط لازم برای بروز و ظهور استعدادها و پیشرفت‌ها در جامعه از دلایل مهاجرت نخبگان است، سامانه مدیریت دانش بنیاد ملی نخبگان ارزیابی‌های مفیدی از وضعیت پژوهش و نوآوری افراد شاغل موجود است.

آذین از شناسایی و پشتیبانی از سرآمدان و متخصصین صنعتی به عنوان یک برنامه مهم یاد کرد و افزود: حمایت­‌های مفید از نخبگان صنعتی در قالب‌های مختلف از جمله دیدار با مسئولان، معرفی در رسانه‌ها، انتقال تجربیات، وصل شدن در شبکه‌­های آزمایشگاهی راهبردی و ... انجام می شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.