تبریز؛

اختصاص 220 میلیارد ریال به دهیاریهای شهرستان بستان آباد

بخشدار مرکزی شهرستان بستان آباد از اختصاص 220 میلیارد ریال به دهیاریهای شهرستان در طول دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سامع نصایح بخشدار مرکزی شهرستان بستان آباد گفت: بخشدار مرکزی بستان آباد در این جلسه با بیان این که دولت تدبیر امید 220میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان اختصاص داده است گفت : متاسفانه سیاه نمایی و بد اخلاقی های انتخاباتی موجب کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد.
 
وی گفت:محرومیت زدایی از روستا ها بزرگترین دستاورد دولت یازدهم است.   
 
بخشدار مرکزی بستان آبادافزود : عده ای از مسوولان نهاد ها بدون این که اطلاعات و آماری داشته باشند دستاورد های دولت در محرومیت زدایی از روستا ها را زیر سووال می برند که این امر قطعا موجب خوشحالی دشمنان نظام می گردد .
 
سامع نصایح خاطر نشان کرد :در چهار سال اخیر فقط در روستا های کرگان از محل اعتبارات واریزی به دهیاری  این روستا نه میلیارد و 854 میلیون ریال برای حل مشکلات مرد م این منطقه اختصاص یافته است.
 
بخشدار مرکزی بستان آباد خسارت سیل اخیر در روستا ها شهرستان را بیش از 320میلیارد ریال عنوان گرد و گفت : بیشترین خسارات سیل مربوط به زمین های کشاورزی بوده است و برخی از راه های بین زمین مزارع روستاییان قطع گردیده است که تلاش می شود با تجهیز امکانات در اسرع وقت این مشکلات کاهش یابد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار