کرمانشاه؛

آدم ربایی" برای ترک اعتیاد!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک کمپ غیر مجاز ترک اعتیاد در پی اقدام مشکوک به آدم ربایی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ رضا شیرزادی گفت: روز گذشته سه نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پیکان در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه، یکی از شهروندان را با توسل به زور سوار ماشین کرده و همراه خود می‌برند.

وی افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی، ماموران کلانتری 20 حافظیه برای رسیدگی به موضوع به سرعت وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی برای مشخص شدن موضوع را آغاز می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: پس از انجام تحقیقات نهایی مشخص شد که همسر فرد ربوده شده از یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد برای بهبود همسرش درخواست کمک کرده که آنان نیز با توسل به زور و اجبار، وارد عمل می‌شوند.

شیرزادی با بیان اینکه فرد ربوده شده پیش از رسیدن به کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد موفق به فرار از دست متهمان می‌شود، اظهارکرد: با هدایت فرد شاکی ماموران انتظامی شهرستان کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد را در جاده کرمانشاه به سنندج، محدوده روستای گاوانه، کشف و متهمان را دستگیر کردند.

وی با اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، افزود: 25 معتاد متجاهر در این کمپ غیر قانونی حضور داشتند که با کمک ماموران انتظامی شهرستان به کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید تحویل  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون سه کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد کشف و با متخلفان در این زمینه برخورد شده است، از خانواده‌ها خواست که بیماران خود را برای بهبود به دست کمپ‌های غیر قانونی ترک اعتیاد نسپارند، چرا که در این مراکز از داروهای غیر مجاز و شیوه های غیر اصولی برای بهبود استفاده می شود.

شیرزادی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد غیر مجاز موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با آن برخورد شود.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار