کرمانشاه،

بهره برداری از 2 طرح ورزشی در نسمه پاوه

بهره برداری از 2 طرح ورزشی با بیش از سه میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت مردم در روستای 'نسمه' شهرستان پاوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛دهیار روستای نسمه در این مراسم گفت: این طرحها شامل زمین فوتبال چمن با ابعاد استاندارد 90 در 45 می باشد که زمین آن توسط مردم و روستا اهدا شده است.


سابق حسینی افزود: برای احداث زمین فوتبال مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دفتر امور روستایی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه شده است. 

وی بیان کرد: طرح دوم سالن ورزشی سقف کوتاه است که توسط بخش خصوصی و حتی بدون تسهیلات دولتی با یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار احداث شده و برای رشته های رزمی و بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، به هنگام بهره برداری از این طرحها گفت: روستای نسمه طی سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید پیشرفتهای بسیار خوبی کرده از جمله راه ورودی روستا است که آسفالت شده است. 

مجتبی نیک کردار، به ظرفیت ها و قابلیتهای گردشگری روستای نسمه اشاره کرد و با بیان اینکه این ظرفیتها بالقوه بود، افزود: هم اکنون بعد از سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید با مشارکت مردم و حمایت دولت این ظرفیتها بالفعل شده است. 

وی تصریح کرد: با این اقدام ها روستای نسمه در ایام تعطیل به ویژه روزهای جمعه به دلیل کثرت گردشگران امکان پذیرش را ندارد مگر اینکه قبلا جا رزرو کرده باشند که به شکر خدا این مهم توسعه خوبی در روستا ایجاد کرده است. 

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: این توسعه موجب توسعه اقتصادی در روستا و افزایش درآمد مردم شده و همین موضوع موجب شده امروز روستای نسمه به عنوان مرکزی برای حضور تورهای گردشگری از سراسر کشور شود. 


روستای نسمه در پنج کیلومتری شهر پاوه قرار دارد که با دارا بودن باغات بسیار زیبا و دره ای سرسبز چشم هر گردشکری را شگفت زده می کند.

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.