یاسوج؛

همایش نقش زن از نگاه امام خمینی(ره) در یاسوج

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: به مناسبت گرامیداشت ارتحال امام خمینی همایش نقش زن از دیدگاه امام خمینی دریاسوج برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛   فریبا رحمانپور گفت: همایش نقش زن با هدف تبیین ارزش های امام خمینی(ره) و آشنایی بانوان با آرمان ها واهداف امام راحل برگزار می شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: زنان نقش و جایگاه بسزایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب دارند و امام خمینی توجه ویژه ای به این قشر مهم و ارزشمند جامعه داشتند که در آثار وکتاب های ایشان به خوبی به آن پرداختند.

وی به فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این حوزه اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تاب آوری اجتماعی حوزه زنان و خانواده استان در سال های 94و95 ، تقویت تشکل های مردم نهاد در بحث کارآفرینی و مقابله با آسیب های اجتماعی، حمایت از زنان سرپرست خانوار از جمله فعالیت های انجام شده در حوزه ی بانوان در استان است.

مدیر کل امور بانوان وخانواده ی استانداری افزود: طرح توان افزایی مدیران زن برای تمامی مدیران زن دستگاه های اجرایی استان، اختصاص 2میلیارد ریال در تفاهم نامه ی صندوق کارافرینی و امید برای اشتغال بانوان به صورت خرد وخانگی، اجرای تست غربالگری و ماموگرافی برای بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان، راه اندازی کلینیک سلامت و اجرای طرح تکاپو در راستای اشتغال زایی بانوان از جمله برنامه های پیش رو و اجرایی در سال جاری است.

 برپایه این گزارش، باهمکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) 100 نفر از زنان سرپرست خانوار استان تحت حمایت تسهیلات 5میلیارد ریالی اشتغال قرار گرفتند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.