دستگیری باند 3 نفره سرقت طلاجات

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از شناسایی و دستگیری باند 3 نفره سرقت طلاجات در بوشهر، دو ساعت پس از سرقت خبر داد.

دستگیری باند 3 نفره سرقت طلاجات
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساعت 22 شب گذشته یک مورد سرقت از واحدی آپارتمانی در خیابان آتش‌نشانی بوشهر به پلیس گزارش شد، اظهار داشت: با حضور گشت انتظامی و بررسی صحنه مشخص شد سارقین پس از اطمینان از خالی بودن این واحد مسکونی از راه بالکن وارد و اقدام به سرقت مقادیری طلا و لوازم خانگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح انتظامی و اقدامات هماهنگ پلیسی دو ساعت پس از این حادثه واحد گشت یگان امداد و کلانتری 11 باغ زهرا در خیابان ولی‌عصر به یک خودرو پراید با سه سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند، افزود: متهمین دستگیر شده که «افشین» ،«فرشاد» و «میلاد» نام داشتند ساکن یکی از استان‌های غرب کشور هستند که به‌منظور اعمال مجرمانه وارد شهر بوشهر شده بودند.

سرهنگ عرب‌زاده با بیان اینکه این افراد تاکنون به چندین فقره سرقت اموال و طلاجات منزل در شهر بوشهر اعتراف کرده‌اند خاطرنشان کرد: ساکنین مجتمع‌های مسکونی خصوصا در طبقات پایینی درب‌های منتهی به بالکن  را با حفاط و نرده‌های مناسب پوشش دهند تا راه نفوذ سارقین مسدود شود.

وی بیان کرد: شهروندان به‌ویژه ساکنین واحدهای آپارتمانی نسبت به رفت و آمد افراد غریبه به مجتمع مسکونی خود حساس بوده و موارد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.