گیلان؛

کوهپیمایی خانوادگی در آستارا

جمعی از شهروندان آستارا در ارتفاعات روستاهای کشفی و بهارستان این شهرستان کوهپیمایی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان آستارا با اعلام این خبر گفت: 750 نفر از شهروندان آستارایی با سر دادن شعارهای "در جستجوی سلامت پیاده باید رفت" و "ورزش صبحگاهی، نیرو، نشاط، شادابی"  مسیر 7 کیلومتری پر از درخت و پوشش گیاهی ارتفاعات کشفی را در 2 ساعت پیمودند و برنامه با صرف صبحانه و اجرای حرکات ورزشی خاتمه یافت.
 
داوود دوستدار با بیان اینکه ورزش همگانی آرامش اجتماعی، همرنگی و یکپارچگی مردم را برای زندگی بهتر ایجاد می کند، افزود: این همایش ورزشی با مشارکت هیات ورزش های همگانی، اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش و با حضور ورزشکاران و جمعی از مسئولان آستارا برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: روستاهای کشفی و بهارستان آستارا دارای جنگلی متراکم و متنوع با درخت های راش، افرا، توسکاست و در فصول مختلف چشم اندازهای متفاوت و کم نظیری به خود می گیرد و در بسیاری مواقع محصور در پوششی از ابر می شود.
 
پوشش گیاهی متنوع، رقص ابرها و نغمه خوش پرندگان در مسیر جنگلی ارتفاعات بهارستان سختی مسیر کوهپیمایی را آسان می کرد.
 
ارتفاعات بهارستان همواره مورد توجه شهروندان و گردشگران طبیعت دوست قرار می گیرد و این مسیر در تمام سال، زیبایی منحصر به فردی به خود می گیرد، اما بهار و پاییز بهترین فصل ها برای برگزاری برنامه های کوهپیمایی محسوب می شود.

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.