اردبیل؛

تشدید مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با سوءاستفاده‌کنندگان از اراضی ملی و منابع طبیعی اردبیل برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود تا از هرگونه دست‌درازی به اراضی ملی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ناصر عتباتی در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی منابع طبیعی استان اردبیل اظهارداشت:‌ در حال حاضر وضعیت استان در زمینه مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی مطلوب و مناسب بوده و اقدامات خوب و قابل توجهی در استان در این زمینه انجام شده است.

وی با تاکید بر تداوم و استمرار برنامه‌هایمقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در استان بیان کرد: در این زمینه دادستانی اردبیل اهتمام و عزم جدی داشته و همچون سال گذشته با سوءاستفاده‌کنندگان از اراضی ملی و منابع طبیعی استان برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود تا از هرگونه دست‌درازی به اراضی ملی جلوگیری شود.

عتباتی در ادامه هماهنگی با استانهای همجوار را به منظور نظارت و مقابله با متصرفان و مخربان در محدوده مرزهای استان ضروری دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در این حوزه با انجام تعاملات لازم بتوانیم اقدامات اساسی را انجام داده و با رفتارهای غیرقانونی در این زمینه با شناسایی به‌موقع موارد تخلف، برخوردهای لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
لطفا اجاره تخریب وتصرف ندهید