سمنان؛

برنامه های هفته هلال احمر در استان سمنان

هلال احمر استان سمنان در هفته هلال احمر از 13 اردیبهشت ، 19 برنامه در سطح استان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حسن شکراللهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت : هلال احمر استان در طول یکسال گذشته کارهای بسیاری در زمینه راه اندازی پایگاه امداد جاده ای ایوانکی، گسترش واحد دیالیز در شهرستان شاهرود با ظرفیت 12 تخت، راه اندازی تیم واکنش سریع، تکمیل انبار امدادی هلال احمر، راه اندازی کلینیک دندانپزشکی گرمسار، راه اندازی پایگاه امداد جاده ای سرکویر دامغان و راه اندازی واحد ارتوپدی فنی واقع در ساختمان بوعلی سمنان انجام داده است.
 
شکراللهی افزود: در ایام نوروز 96 هلال احمر استان در 3 بخش امداد و نجات و بخش جوانان و بخش داوطلبان به مردم خدمت رسانی کرده است .
 
وی تصریح کرد: در چند ماه آینده هلال احمر استان سمنان برنامه هایی نیز در زمینه راه اندازی پایگاه امدادی - اداری شهرستان سرخه ، تکمیل ساختمان مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان ، تاسیس فیزیوتراپی شهرستان میامی را دارد .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: در هفته هلال احمر برنامه هایی مانند حضور در مزار پاک شهدا و مانور امدادی در سطح استان و حضور نماینده مردم سمنان و مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و حضور استاندار درهلال احمر استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان  را دارند .

وی اظهار داشت: هلال احمر سمنان در یک سال گذشته طرح کشوری خادم را راه اندازی کرده است که در این طرح به 1300 خانواده در سطح استان آموزش های اولیه امدادی داده شده است .

شکراللهی افزود: بهره برداری از پروژه امداد هوایی هلال احمر ، بزرگترین پروژه هلال احمر استان بوده است .

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.