سنندج؛

سنندج سکوی نخست رقابت های کشتی آزاد و فرنگی کردستان را کسب کرد

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی رده نوجوانان استان به مدت یک روز در سنندج برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛در این دوره از مسابقات 160 کشتی گیر از شهرستان های استان کردستان در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.
در رقابت های کشتی آزاد 42 کیلوگرم محمدقنبری از قروه، 46 کیلوگرم عمران حق مرادی از سنندج، 50 کیلوگرم چیا شریفی از سنندج، 54 کیلوگرم نیما فیروزی از سقز، 58 کیلوگرم شایان حسامی از سنندج، 63 کیلوگرم محمدحسین نوروزیان از سنندج، 69 کیلوگرم شکور فاتحی از سنندج، 76 کیلوگرم حامد فرهادی از قروه، 85 کیلوگرم وحید فقیه سلیمانی از سنندج و در وزن 100 کیلوگرم امیرحسین هراتی از سنندج عناوین نخست را بدست آوردند.
همچنین در مسابقات کشتی فرنگی وزن 42 کیلوگرم مهدی بهرامی از سقز، 46 کیلوگرم شادمان ملایی از سنندج، 50 کیلوگرم رضا عبدالملکی از قروه، 54 کیلوگرم آپو ولیه از سنندج، 58 کیلوگرم دیاکو کاک الهی از سقز، 63 کیلوگرم سوران محمدی از سنندج، 69 کیلوگرم پرهام رحیمی از سنندج، 76 کیلوگرم کیان چمن گلی از سقز، 85 کیلوگرم مهران محمدی از دهگلان و در وزن 100 کیلوگرم محمد محمدی از قروه عناوین اول را کسب کردند.
در کشتی آزاد، سنندج با کسب 87 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، قروه با 56 امتیاز دوم شد و سقز با بدست آوردن 26 امتیاز مقام سوم را کسب کرد.
در بخش فرنگی نیز، سنندج با 66 امتیاز مقام نخست را از ان خود کرد، دهگلان با کسب 54 امتیاز دوم شد و شهرستان سقز با 47 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.
نفرات برتر این رقابت ها در مسابقات کشوری و لیگ منطقه ای به عنوان نماینده استان شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.