احمد توکلی: حرف قالیباف منطقی بود +توئیت

نماینده سابق مجلس با انتشار پستی در صفحه توئیتر از اظهارات محمدباقر قالیباف درباره واردات کالای دختر وزیر دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد توکلی، رئیس موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت، از اظهارات محمدباقر قالیباف درباره واردات کالا توسط دختر یکی از وزرا دفاع کرد. توکلی در پستی که در صفحه توییتر منتشر کرد نوشت "حرف قالیباف منطقی بود. او نگفت وزیر مجرم است. گفت دولتی که مدعی اقتصاد مقاومتی است نمی‌تواند وزیرش کاسب واردات لباس باشد".
 
در دومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری، قالیباف در پاسخ به پرسشی در زمینه آموزش و فرهنگ به موضوع فرزند وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت "وقتی دختر وزیر آموزش و پرورش ما می‌رود و از کشور ایتالیا پیراهن بچه وارد می‌کند دیگر بدین نحو چطور اقتصاد ما درست خواهد شد؟ لذا درد ما اینجاست که بنده به نقل از آقای جهانگیری می‌گویم که گفت این فرد بیکار و مظلوم بوده و باید برود این کار را انجام دهد اما این جای سوال دارد که بقیه مردم باید چه‌ کار کنند؟ تکلیف آنها چیست؟

قالیباف با بیان اینکه قضاوتی در رابطه با موضوع واردات کالای قاچاق از سوی دختر یکی از وزا نداشته است، گفت: قطعا این مسئله بر عهده قوه قضاییه است اما اصل این موضوع واردات قطعا خطا است. لذا این محموله وقتی از کشور دیگر به کشور ما می‌آید اصلش خطاست بنابراین نتیجه این امر این می‌شود که آموزش و پرورش به این شرایط دچار شود".

احمد توکلی 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت
آخرین اخبار