تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران با پیروزی مقابل تیم ملی قزاقستان به نيمه نهايى مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه ششمین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا تیم ملی والیبال کشورمان به مصاف تیم ملی قزاقستان رفت. اين دیدار که از ساعت ۱۷ و ۳۰ در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل آغاز شده بود در نهایت با پیروزی ٣ بر صفر تیم ملی ایران به پایان رسید.
 
شاگردان سيچلو در ٣ ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر نوع ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را از پیش رو برداشتند و به جمع چهار تیم نهایی مسابقات راه پیدا کردند.
 
پیش از این صعود تیم ملی زیر ۲۳ سال ژاپن و تايلند به جمع چهار تیم نهایی قطعی شده بود. تیم تایلند موفق شد راهی ۴ تیم برتر شده و حریف تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی شود.
 
تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران مسابقه بعدی خود را فردا از ساعت ۱۷ و ۳۰ در سالن ٦هزار نفری حسین رضازاده مقابل تیم ملی زیر ۲۳ سال تایلند برگزار خواهد کرد و در صورت پیروزی مقابل این تیم راهی دیدار نهایی خواهد شد.
 
تیم ملی تایلند که حریف ایران در مرحله نیمه نهایی است، امروز با پیروزی مقابل پاکستان جواز حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات را کسب کرده بود.
 
دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از یازدهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
دو تیم نخست این رقابت‌ها سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی امیدهای جهان که به میزبانی مصر برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد.
 
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار