هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا

اینتر بازهم شکست خورد/جشنواره گل لاتزیو در المپیکو

هفته سی و پنجم رقابتهای سری آ ایتالیا از ساعت 17 و 30 دقیقه با شش مسابقه پیگیری شد که در مهمترین دیدارها اینتر شکست خورد و لاتزیو پیروز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته سی و پنجم رقابتهای سری آ ایتالیا از ساعت 17 و 30 دقیقه با شش مسابقه پیگیری شد .
 
 اینتر در خانه جنوا به شکست یک بر صفر تن داد. گوران پاندف در دقیقه 70 برای جنوا گلزنی کرد. همچنین کاندروا در دقیقه 87 یک ضربه پنالتی را برای اینتر به هدر داد و یک دقیقه بعد هم کوندوگبیا از این تیم اخراج شد. شاگردان استفانو پیولی با این نتیجه 56 امتیازی باقی ماندند و همچنان در مکان هفتم هستند.

در دیدار دیگر لاتزیو با نتیجه هفت بر سه میهمانش، سمپدوریا را در هم کوبید. گل‌های تیم میزبان در این دیدار را بالده دیائو کیتا (3)، چیرو ایموبیله (19- پنالتی و 70)، وزلی هوئدت (36)، فیلیپه اندرسون (38- پنالتی)، استفان دی‌فریج (45) و سناد لولیچ (65) به ثمر رساندند و سمپدوریا هم توسط کارول لینتی در دقیقه 32 و فابیو کواگلیارلا در دقایق 72 و 90 به گل رسید. سمپدوریا از دقیقه 18 در پی اخراج میلان اسکرینیار 10 نفره به بازی ادامه می‌داد. لاتزیو با این برد پرگل 70 امتیازی شد و جایگاه چهارمی‌اش را استحکام بخشید.

در سه دیدار دیگر عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کیه‌وو یک – پالرمو یک

امپولی 3 – بولونیا یک

پسکارا صفر – کروتونه یک

ساسولو 2 – فیورنتینا ی 2

در آخرین و مهمترین بازی امشب هم از ساعت 23:15 به وقت تهران میلان میزبان رم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار