رییس پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد؛

آمادگی پارک علم و فناوری برای برگزاری مدرسه کسب ‌و کار

رییس پارک علم و فناوری خوزستان آمادگی این مرکز را برای برگزاری دوره‌های تخصصی مدرسه کسب‌ و کار برای 10 نفر برتر هر حوزه از المپیاد اعلام کرد.

آمادگی پارک علم و فناوری برای برگزاری مدرسه کسب ‌و کاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ بابک مختاری، رییس پارک علم و فناوری خوزستان با ابراز خرسندی از کیفیت سطح کیفی رقابت‌ها و شرکت‌کنندگان در المپیاد دانش آموزی بیان داشت: پارک علم و فناوری آمادگی دارد تا دوره‌های تخصصی مدرسه کسب‌ و کار را برای 10 نفر برتر هر حوزه از المپیاد برگزار کند؛ همچنین آماده ثبت اختراع ایده‌های دارای شرایط نیز هستیم.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره دانش‌آموزی ایتاپ (ایده تا پدیده) هفته گذشته در سطح مدارس دوره متوسطه اهواز، تصریح کرد: این جشنواره با محوریت محیط‌زیست برای نخستین‌بار در استان برگزار شد و در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دبیرخانه دایمی ایده‌های دانش‌آموزی هستیم تا بتوانیم در سطح گسترده استان را پوشش دهیم.

این المپیاد با هدف بسترسازی آموزشی و آشنایی دانش‌آموزان با المپیادها و مسابقات این چنینی که روی افزایش سطح توسعه آموزشی دانش‌آموزان تاثیر می‌گذارد، برگزار شده است.

دکتر بابک مختاری؛ رییس پارک علم و فناوری، علیرضا زراسوندی؛ رییس بنیاد نخبگان و جمشید کمایی؛ معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش خوزستان از روند برگزاری این المپیاد بازدید و در جریان فرآیند برگزاری آن قرار گرفتند.

المپیاد دانش‌آموزی نوآوران و مستعدین مهارتی استان (جایزه شهید بهنام محمدی) روز گذشته (16 اردیبهشت‌ماه) در دبیرستان نمونه‌دولتی شهید مجدزاده اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.