شیراز؛

فارس میزبان نشست علمی بررسی کارکردهای ارگونومی

نشست علمی بررسی کارکردهای ارگونومی در صنایع دستی در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا الحمدی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس گفت: نشست علمی یک روزه بررسی کارکردهای ارگونومی در صنایع دستی فردا 18 اردیبهشت 96 در شیراز برگزار می شود.  

 
وی ادامه داد: این نشست علمی، با حضور حجت مراد خانی مشاور معاون صنایع دستی کشور و مسئولان استانی، در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز برگزار می شود.
 
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس ادامه داد: ارگونومی علمی است که به تطابق کار با کاربر می پردازد و باید با آگاهی دادن به هنرمند، به بهروری بیشتر در کار با جلوگیری از آسیب های جسمی کمتر پرداخت.
 
وی افزود: این نشست علمی با عناوین" آشنایی با ارگونومی" و "بررسی کارکردهای ارگونومی در صنایع دستی" با سخنرانی اساتید دانشگاه های هنر، شیراز، علوم پزشکی برگزار و نتیجه این نشست به صورت مقالات علمی و پژوهشی در کتاب مجموعه مقالات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به چاپ خواهد رسید.
 
زهرا الحمدی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس پایان برنامه جانبی این نشست یک روزه را برپایی نمایشگاهی از طرح های ارگونومی دانشجویان دانشگاه هنر شیراز اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار