شهرکرد؛

آغاز مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم

مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

آغاز مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در چهارمحال وبختیاری
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام مجتبی محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از آغاز مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خبر داد.

وی گفت: این رقابت قرآنی در دو حوزه شفاهی شامل رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و ... و کتبی شامل رشته‌های معارفی، حفظ موضوعی، نهج‌البلاغه و ... برگزار می‌شود.

محمدی افزود: ثبت نام این مسابقات از ۱۲ بهمن سال گذشته تا ۱۰ اردیبهشت ماه جاری صورت گرفت که در چهارمحال و بختیاری ۷۰۰ نفر در بخش شفاهی و ۳۰۰ نفر در بخش کتبی ثبت‌نام کردند.

وی با بیان برگزاری نخستین مسابقات مرحله شهرستانی در روز گذشته سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶ در بروجن اضافه کرد: مسابقات مرحله شهرستانی ۲۴ اردیبهشت ماه جاری در فارسان و ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در شهرکرد و لردگان برگزار می‌گردد.

محمدی با اشاره به افزایش علاقمندان برای شرکت در بخش شفاهی این دوره از مسابقات قرآنی ادامه داد: در سال گذشته ۵۰۰ نفر در بخش شفاهی شرکت کردند که این آمار امسال به ۷۰۰ نفر رسید.

وی گفت: مرحله شهرستانی بخش کتبی نیز همزمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه ۱۵ تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

محمدی یادآور شد؛ سه نفر برتر هر رشته به مرحله بعد راه می‌یابد و قبل از مراحل استانی و کشوری، دوره آموزشی ویژه رتبه‌های برتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.