زنجان؛

نمایش "عروسی گاو" در طارم روی صحنه رفت

نمایش کمدی "عروسی گاو" به کارگردانی نیما رهایی در روزهای ١٦ و ١٧ اردیبهشت‌ماه به روی صحنه رفت تا لبخند را بر لبان مردم شهرستان طارم بنشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛در اجرای این نمایش، گروه هنری سهند آستارا و گروه هنری رنگین کمان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همکاری کرده و در دو سانس در محل سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آب‌بر به اجرای نمایش پرداختند.

در این نمایش بازیگران توانمندی چون نیما رهایی، میلاد اسکندری و مجتبی ندرلو و ارشد امیر اسکندری ایفای نقش کرده و لحظات شادی برای مردم ایجاد کردند.

در حاشیه برگزاری این نمایش، کریم حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم ضمن ابراز رضایت از برگزاری برنامه‌ای در این سطح برای ارتقاء نشاط و شادابی در جامعه، خاطرنشان کرد: هنرمندان سرمایه‌های اصلی و جزو جدایی‌ناپذیر از فرهنگ و هنر یک جامعه هستند که می‌توانند مسائل مختلفی در زمینه‌های اجتماعی‌، سیاسی و خانوادگی و ... را در قالب نمایش و با زبان گویای هنر برای علاقمندان بیان نمایند که این از ویژگی‌های بارز هنر است.

وی در ادامه به تلاش و کوشش بیشتر برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در طول سال ٩٦ اشاره کرده و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برنامه‌هایی در خور توجه مردم فهیم شهرستان طارم برگزار نمائیم.

حیدری در پایان از تلاش‌های صادقانه هنرمندان و گروه هنری سهند آستارا به سرپرستی نیما رهایی و گروه هنری رنگین کمان به سرپرستی علی عماری و میلاد اسکندری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.