کرمانشاه؛

برنامه ریزی برای برگزاری جشن رمضان در کرمانشاه

جشن رمضان با شکوه هر چه تمام تر در استان کرمانشاه برگزار می شود.

برنامه ریزی برای  برگزاری جشن رمضان در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه محوریت اصلی برنامه های این اداره کل بر مباحث قرآنی است، اعلام کرد: جشن رمضان با شکوه هر چه تمام تر در استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت ونقش قرآن کریم، گفت: اجرای برنامه های معاونت قرآن وعترت به صورت ویژه مورد توجه است و در رأس برنامه های فرهنگی و هنری این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: مهمترین اولویت کاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی پرداختن به قرآن و اجرای برنامه های قرآنی و عترت برای آشنا ساختن هر چه بیشتر آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با آموزه ها و مفاهیم بلند کلام وحی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر جشن رمضان، ابراز امیدواری کرد: اجرای این گونه برنامه ها پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در استان را شناسایی و استعدادهای نخبگان و هنرمندان قرآنی را شکوفا کند.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نیز در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و گفت: اعتلای فرهنگ قرآنی و نشر و گسترش آموزه ها و مفاهیم عالی قرآنی موجب سعادت و پیشرفت جامعه اسلامی می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته ویژه ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، افزود: با تلاش بسیار بودجه ای هرچند اندک جهت برگزاری برنامه های قرآنی به ویژه جشن رمضان تامین کرده ایم.

کرمیان، در ادامه با اشاره به پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این جشن، خواستار اهتمام ویژه به این مراسم شد.

در ادامه این نشست ضمن ارائه پیشنهادات و نکته نظرات هر یک از حاضرین، مصوباتی در خصوص برگزاری جشن رمضان توسط معاونت قرآن و عترت این اداره کل به تصویب رسید.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار