طی بیانیه‌ای؛

کمیته فرزندان شاهد ستاد رئیسی از مواضع انقلابی میرسلیم تقدیر کرد

کمیته فرزندان شاهد ستاد نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای از مواضع انقلابی میرسلیم تقدیر کرد.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، کمیته فرزندان شاهد ستاد رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای از مواضع انقلابی میرسلیم تقدیر کرد.
 
در این بیانیه آمده است: 
 
برادر مجاهد جناب آقای میرسلیم

با سلام و تحیات

لازم میدانیم به نمایندگی بخش بزرگی از خانواده معزز شهدا از سخنان انقلابی، متعهدانه، متهورانه و کارشناسانه جنابعالی در جلسه مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کنیم.

بی شک آنان که مجاهدانه مرعوب فضای تبلیغاتی و دنیا زده این روزها نمی‌شوند و از اصول، عدول نمی‌کنند نزد خدای شهیدان مأجور خواهند بود.

متاسفانه امروز شاهدیم برخی به خاطر یک رقابت انتخاباتی منافع ملی را وجه‌المخاصمه منافع گروهی می‌کنند و برای مانائی بر سریر قدرت پای بر روی خون‌های به ناحق ریخته شهیدان می‌گذارند و بی رحمانه برخی ارکان انقلاب را مورد تخریب قرار می‌دهند.

ما شهیدزادگان درد یتیمی و فقدان تکیه گاه بزرگی به نام پدر را از خردسالی لمس کرده ایم و امروز با تحلیل دقیق شرایط کنونی جهان درک کرده‌ایم که آنچه سایه جنگ را بر کشور و ملت تحمیل می‌کند لبخندهای توام با حقارت و سخافت است نه آنان که سلحشورانه نام امام خمینی (ره) را بر بلندای قله های حریت و شرافت عالم برافراشته اند و باعث تلالو و تشعشع انقلاب اسلامی منبعث از عاشورا نزد محرومان عالم شده اند.

و در پایان به تمام سیاست ورزان اعلام می‌داریم آنچه باعث شده تا همیشه تاریخ نام شهیدان باعث فخاری و غمازی اقشار مختلف ملت شود روحیه خودباوری و اتکاء به توانمندی هایی است که سرچشمه اش چشمه زلال عاشوراست.

از خداوند متعال توفیق سرافرازی جنابعالی و همه احرار را خواستاریم.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.