لزوم مشارکت بخش خصوصی در پروژه های دولتی

استاندار کردستان گفت: با توجه به محدود بدون اعتبارات و تسهیلات دولتی باید زمینه مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی را در این عرصه فراهم کرد.

 لزوم مشارکت بخش خصوصی در پروژه های دولتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در مراسم کلنگ زنی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز ،بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت ها تاکید کرد و گفت: شهرستان سقز دارای ظرفيت هاي خوبي است و بايد برای توسعه اين شهرستان تلاش بيشتري صورت گیرد.  

وی به راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه سقز اشاره کرد و افزود: انجام چنین فعالیت هایی باید با حفظ منابع آبی در کشور و استان انجام گیرد تا با ایجاد تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب و بازیافت مجددا منابع آب صرفه جویی كرد.

به گفته زاهدی در حال حاضر کردستان یکی از استان های برخوردار و برتر از نظر تأسیسات و زیرساخت های تصفیه خانه در سطح کشور است.

استاندار کردستان بر این باور است با توجه به محدود بدون اعتبارات و تسهیلات دولتی برای اجرای طرح های عمرانی به ویژه در بخش توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب شهری، باید زمینه مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی را در این عرصه فراهم کرد.

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب سقز تا دو سال آینده به بهره داری می رسد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.