افتتاح واحدهای مسکونی نیازمندان شهرستان دشتی

آیین افتتاح و تحویل ۲۰ واحد مسکن نیازمندان شهرستان دشتی با حضور مسئولان برگزار شد.

افتتاح واحدهای مسکونی نیازمندان شهرستان دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید خرم‌دل صبح دوشنبه در آیین افتتاح و تحویل ۲۰ واحد مسکن نیازمندان شهرستان دشتی ضمن قدردانی از کسانی که به صورت شبانه‌روزی در اجرای این پروژه استانی انجام وظیفه کرده‌اند، اظهار داشت: این یک نمونه کار جهادی ارزشمند بود که توسط مجموعه بسیجیان شهرستان به انجام رسید.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: هر چه انسان در حوزه‌های مختلف بخواهد تلاش و فعالیت کند به اندازه کارهایی که به شکل مستقیم مردم محروم و قشر نیازمند منتفع می شوند نیست.

وی بیان کرد: امروز وقتی که می‌بینیم یک مددجوی کمیته امداد صاحب یک واحد مسکن می شود برای مجموعه کسانی که در این کار سهم داشتند از جمله همکاران ما در بسیج سازندگی و کمیته امداد بسیار ارزشمند است.

خرم‌دل اظهار داشت: یکی از کارهای ارزشمندی که در سال گذشته به بسیج سازندگی محول شد، بحث ساخت خانه نیازمندان است که این حرکت جهادی با حداقل امکانات و بودجه شروع شد که امروز در شهرستان دشتی مرحله دوم واگذاری را انجام خواهیم داد.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان ادامه داد: وظیفه و رسالت اصلی که بر دوش خود احساس می‌کنیم، خدمت رسانی به مردم است و هیچ شانی هم بالاتر از این برای خود نمی‌بینیم که بتوانیم به نحو شایسته‌ای خدمت گذار مردم عزیز زحمت‌کش خود باشیم.

وی افزود: انصافا این کار علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلاتی که پیش رو داشت ولی با توجه به رضایت الهی در انجام این کار، همکاران ما با تمام وجود تلاش کردند و این کمبودها را با جان و دل خریدند و توانستند با پیشرفت ۱۰۰ درصدی این پروژه را به اتمام برسانند.

خرمدل گفت: وظیفه مسئولان است که با کار جهادی خدمت خدمتگذار مردم باشند که به لطف الهی این مهم در شهرستان دشتی به انجام رسیده است.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز اتمام این پروژه باعث خشنودی ۲۰ خانواده نیازمند در شهرستان دشتی شده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.