بنی حسن خبرداد

اجرای طرح "باغچه کتاب "در مترو شهر آفتاب

ایستگاه مترو شهر آفتاب میزبان نمایشگاه کتاب می شود معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به مناسبت برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برنامه های متنوعی در ایستگاه مترو شهر آفتاب برگزار می شود.

محمد بنی حسن معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: به مناسبت سی امین نمایشگاه کتاب تهران و با هدف ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و مطالعه نیز برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با موضوع کتاب و کتابخوانی در ایستگاه‌های مترو تهران به ویژه ایستگاه مترو شهرآفتاب در حال برگزاری است که از جمله آن طرح باغچه کتاب است که در قالب فضاسازی حجمی و ایجاد فضای بصری متناسب با این نمایشگاه در ایستگاه شهر آفتاب بر پا شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این فضاسازی حجمی کتاب‌های منتخبی در زمینه ادبیات کهن، ادبیات و رمان خارجی، کودک و نوجوان، مقاومت، طنز و معارف دینی به عنوان نمادهای کتاب و کتاب خوانی به نمایش گذاشته می شود.

بنی حسن تاکید کرد: اجرای طرح دورهم خوانی کتاب در مترو تهران با حضور هنرمندان در ایستگاه مترو شادمان در حال برگزاری بوده همچنین استقرار غرفه‌های فروش کتاب در ایستگاه‌های منتخب مترو برپا است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران اضافه کرد: به منظور ایجاد فضای بصری مناسب با نمایشگاه کتاب در ایستگاه‌های مترو،فضاسازی محیطی انجام شده و همچنین نصب سازه‌های حجمی در طرح‌های مختلف و به ویژه در ایستگاه مترو شهر آفتاب ایجاد شده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار